۲۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۱۲۵۲۸۲
راهیان نور(15)؛

حضور 30 مبلغ جوان در کاروان «در مسیر عرشیان»

خبرگزاری رسا ـ مسؤول کاروان در مسیر عرشیان گفت: حضور30 روحانی جوان و 20 راوی روایت فتح در کاروان عرشیان در راستای ایجاد فضای فرهنگی از برنامه ریزی های صورت گرفته برای تقویت محتوای این برنامه فرهنگی است.
حجت الاسلام صادق عيدي
حجت الاسلام صادق عیدی، مسؤول کاروان در مسیر عرشیان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که این کاروان برای دومین سال متوالی برگزار می شود، گفت: بازتاب مثبت این کاروان در میان نسل سومی ها مهم ترین مشوق ما برای راه اندازی این کاروان برای دومین سال شد.

وی با بیان این که انتخاب چادر به عنوان بهترین حجاب از سوی برخی از دخترانی که در سال گذشته در این کاروان شرکت کردند، از تأثیری گذاری این کاروان در سطح جامعه بود، گفت: تأثیر در زندگی شخصی برخی از جوانان و جذب شدن آنان به مساجد از دیگر آثار کاروان در مسیر عرشیان است.

حجت الاسلام عیدی، تجدید میثاق با امام راحل، بیعت با ولی فقیه زمان، ایجاد فضای معنوی در کالبد جامعه، رساندن پیام شهدا برای جوانان به زبانی نو و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن از جمله اهداف کاروان در مسیر عرشیان است.

مسؤول مؤسسه مشکات اهواز با تأکید بر محتوای این کاروان، گفت: حضور30 مبلغ روحانی جوان و 20 راوی روایت فتح در میان شرکت کنندگان در راستای ایجاد فضای فرهنگی از برنامه ریزی های صورت گرفته برای تقویت محتوای این برنامه فرهنگی است.

وی در ادامه سخنانش ابراز داشت: ایجاد ارتباط با شرکت کنندگان و جذب آنان به پایگاه های بسیج مستقر در دانشگاه ها و محلات برنامه دیگر این کاروان برای حفظ تأثیرگذاری در میان جوانان است.

مسؤول کاروان در مسیر عرشیان در پایان اظهار داشت: از طلاب و روحانیانی که در مساجد محوری کلانشهر اهواز در حال فعالیت هستند برای شرکت در این طرح دعوت به عمل آمده است./9463/پ202/س


ارسال نظرات