۰۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۱۲۵۶۵۷
راهیان نور(59)؛

فعالیت 160 روحانی کاروان راهیان نور در آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی از فعالیت 160 روحانی بسیجی و رزمنده در کاروان های راهیان نور استان خبر داد.
راهيان نور
حجت الاسلام عبدالرحیم سرایی، رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان آذربایان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن سال جدید و آغاز حرکت کاروان های راهیان نور به سمت غرب و جنوب کشور، بسیج طلاب اقدام به اعزام روحانی کاروان می کند.

وی از فعالیت 160 روحانی بسیجی و رزمنده در کاروان های راهیان نور استان خبر داد و گفت: برای هر کاروان یک روحانی در نظر گرفته شده که ضمن برگزاری جلسات مذهبی، نماز جماعت و برنامه های فرهنگی، پاسخگوی شبهات و سؤالات دینی زائران مشهدالشهدای ایران خواهند بود.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان آذربایان شرقی همچنین با اشاره به اعزام طلاب خواهر بسیجی استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: در آستانه فرا رسیدن سال نو، 120 طلبه خواهر بسیجی از مدارس علمیه سراسر استان آذربایجان شرقی برای بازدید از مناطق جنگی دوران دفاع مقدس عازم جنوب کشور شدند.

وی با بیان این‌که 100 طلبه تبریز و 80 طلبه حوزه علمیه بناب نیز پیش از این عازم مناطق عملیاتی شده اند، تصریح کرد: طلاب اعزامی ضمن بازدید از مناطق مختلف عملیاتی در جنگ تحمیلی، در جلسات مختلف معرفتی، اخلاقی و عقیدتی شرکت کردند.

حجت الاسلام سرایی بصیرت افزایی، آشنایی با مختصات جنگ تحمیلی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی با شهدای طلبه و روحانی و تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا را از جمله مهمترین اهداف اردوی زیارتی سیاحتی طلاب آذربایجان شرقی در نوروز سال 1391 برشمرد./935/پ202/ج
ارسال نظرات