۰۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۱۲۵۶۹۷
نماینده منتخب مردم زنجان:

برنامه‌ریزی مطلوب برای مقابله با فشارهای اقتصادی ضروری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید برای مقابله با فشارهای اقتصادی دشمن برنامه‌ریزی‌های مطلوبی از سوی مسؤولان صورت گیرد.
سال توليد ملي، حمايت از کار و سرمايه ايراني
محمد اسماعیلی، نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان نام گذاری امسال با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری را تدبیر شایسته از سوی رهبر دانست و گفت: به یقین این نامگذاری با برکات مهمی همراه خواهد بود.

وی با اشاره به توطئه های مختلف و متعدد دشمن برای ضربه به انقلاب اسلامی و حاکمیت ولایی در ایران افزود: طی چند سال اخیر دشمنان اسلام فشارهای زیادی علیه کشور تحمیل کرده که محاصره اقتصادی یکی از مهم ترین ابزارها برای ناامید کردن مردم از نظام اسلامی ایران بوده است.

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی فرصتی برای شناسایی و بهره مندی از ظرفیت های داخلی کشور در عرصه اقتصاد و تولید ملی است، ادامه داد: باید مسؤولان و مدیران کشور در این زمینه گام‌های مطلوبی برداشته و برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند.

وی حمایت از تولیدات داخلی از سوی مسؤولان نظام را ضروری دانست و افزود: حمایت از سرمایه و نیروی کار ایرانی موجب رونق، رشد و توسعه کشور می‌شود، باید همه امکانات کشور در راستای توجه به حمایت از کار و تولید ملی از سوی مسئولان صورت گیرد.

اسماعیلی در ادامه به نقش مردم در راستای تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و بیان داشت: مردم نیز در تحقق این شعار وظیفه سنگینی داشته و باید همراه با مسئولان تلاش کنند، البته باید در زمینه افزایش صادرات نیز بیش از گذشته اقدام شود.

وی جلوگیری از ورود کالاهای بی‌کیفیت خارجی را یکی از مهم ترین راه‌های توسعه و حمایت از تولید ملی کشور عنوان کرد و گفت: بسیاری از کالاهای مشابه خارجی در کشور تولید می‌شود که باید زمینه استفاده از این کالاها در داخل کشور ایجاد شود.

اسماعیلی بر ضرورت فرهنگ‌سازی استفاده از کالاهای ایرانی در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: برای مقابله با توطئه‌های دشمنان در زمینه ضربه زدن به تولیدات داخلی باید به عنوان وظیفه شرعی به تولید کالاهای با کیفیت ایرانی اقدام کرد./935/ت302/س
ارسال نظرات