۰۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۱۲۵۷۰۷
رییس تبلیغات اسلامی سراب:

حمایت از تولید ملی زمینه ساز فضای کار و اشتغال است

خبرگزاری رسا ـ ربیس تبلیغات اسلامی سراب گفت: حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی زمینه ساز رونق و بهبود فضای کار و اشتغال در جامعه ایرانی خواهد بود.
حسيني،رئيس اداره تبليغات اسلامي سراب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سراب،حجت الاسلام سید محمد علی حسینی، رییس تبلیغات اسلامی سراب، امروز در جمع نمازگزاران این شهر گفت: حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی زمینه ساز رونق و بهبود فضای کار و اشتغال در جامعه ایرانی خواهد بود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سراب با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: باید فرزندان خود را به استفاده از اجناس داخلی عادت دهیم و خانه خود را با وسایل و اقلام ایرانی زینت دهیم.

وی ادامه داد: اگر فرزندانمان با وسایل خارجی انس بگیرند به تدریج با فرهنگ تحمیلی آنها نیز مانوس خواهند شد.

رییس تبلیغات اسلامی سراب خواستار همت و عزم همگانی برای به فعلیت رساندن فرمایش مقام معظم رهبری در این زمینه شد.

حجت الاسلام حسینی همچنین بهار را فرصتی مناسب برای محاسبه نفس و بازگشت از بدی ها و ناراستی ها دانست و به نقل از ائمه معصومین(ع) گفت: هرگاه بهار را دیدید قیامت را یاد کنید«اذا رایتم الربیع فاذکروا النشور».

گفتنی است، در ایام نوروز امسال اداره تبلیغات اسلامی سراب با توزیع نرم افزار ترنم بهار در بین مسافران نوروزی و نیز نصب بنرهای فرهنگی به پیشواز بهار رفته بود.

در این نرم افزار موضوعات مختلفی در خصوص عید نوروز، مسائلی در خصوص گردشگری، نقاط دیدنی استان های مختلف کشور، آداب سفر، عید نوروز در روایات اسلامی، زنگ تفریح، مقالات در خصوص عید نوروز و ... گنجانده شده است. /949/پ202/س
ارسال نظرات