۱۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۱۲۵۸۰۰
نهادهای آذربایجان شرقی؛

12 فروردین، روز وحدت و تجلی شخصیت ‏واقعی مردم ایران است

خبرگزاری رسا ـ سازمان‌ها، ادارات و نهادهای آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌هایی جداگانه اعلام کردند: 12 فروردین، روز تاریخی و فراموش ناشدنی و روز وحدت ملی ایرانیان و ظهور شخصیت ‏واقعی مردم ایران است.
12 فروردين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سازمان ها، نهادها، ادارات کل و مؤسسات دولتی و غیردولتی از جمله جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، اداره آموزش و پرورش، نیروهای نظامی و انتظامی، ادارات کل ورزش و جوانان، دادگستری، آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب، ستاد اقامه نماز استان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، تبلیغات اسلامی، سپاه عاشورا و ... در بیانیه های جداگانه ای به مناسبت 12 فروردین سالروز جمهوری اسلامی، بر تداوم ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه تاکید کردند.

بنا بر این گزارش، در این بیانیه ها که نسخه ای از آنها در اختیار دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا در تبریز قرار گرفته، آمده است: یوم‌الله 12 فروردین، روز تاریخی و فراموش ناشدنی و روز وحدت ملی ایرانیان و ظهور شخصیت ‏واقعی مردم ایران، تثبیت انقلاب اسلامی و روز قرار گرفتن در مسیر حکومت عدل الهی و تحقق وعده ‏خداوند در بذل عزت و بزرگی به مستضعفان جهان و روز استقلال‌ طلبی واقعی ملت غیور و رشید ایران ‏اسلامی است.

سازمان‌های مختلف آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ملت شجاع، مقتدر و غیور ایران اسلامی با حفظ وحدت حول محور ولایت ‏در امتحانات بزرگ سال گذشته نیز همچون راهپیمایی عظیم و مردمی 22 بهمن و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، آگاهی، بصیرت، ایستادگی و عزم ملی خود را در تحقق شعار بنیادی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی اثبات کردند، خاطرنشان کردند: ملت سرافراز ایران اسلامی در طول 33 سال اخیر نشان داده‌اند که با سربلندی و سرافرازی از کوران حوادث عبور کرده و همچنان در مسیر تحکیم حکومت الله ثابت‌ قدم هستند.

در این بیانیه‌ها آمده است: 12 فروردین ماه سالروز استقرار و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی ‏مشارکت واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود و از رخدادهای عظیم و استثنایی تاریخ معاصر است و امروز به سوی افق سند چشم‌انداز 20 ساله با شتاب در حرکت هستیم.

سازمان‌ها و ادارات آذربایجان‌‌شرقی در بیانیه‌های خود از 12 فروردین به عنوان روز جریان یافتن خون تازه در شریان‌های هستی ایران، بخشیدن ‏جانی دوباره به پیکر اسلام و دمیدن روح امید در کالبد زمانه و نویدبخش پگاه پیروزی و غلبه حق علیه باطل یاد کردند و در ادامه مطالب خود آورده‌اند: در این روز فرخنده مردم بصیر ایران، طومار استبداد و ظلم 2500 ساله رژیم ستمشاهی را برچیده و ‏دست رد بر سینه دشمنان خارجی زدند و به دوران سیاه استعمار و استبداد ستم‌شاهی در ایران پایان ‏دادند.

این بیانیه‌ها می‌افزاید: ملت با بصیرت، غیور و مقتدر ایران اسلامی که وحدت و تبعیت از ولایت فقیه را همواره چراغ راه خود قرار داده‌اند در طول بیش از سه دهه عمر پرثمر انقلاب اسلامی لحظه‌ای از آرمان‌های امام راحل و شهیدان غافل نبوده و با تعهد دینی و انقلابی و پیروی از رهنمودهای حکیمانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در مسیر تعالی اسلام و ایران کوشیده‌اند.

سازمان‌ها و ادارات آذربایجان‌‌شرقی با تاکید بر لزوم تلاش همه‌جانبه تمام نهادها و دستگاه‌های اجرایی برای تحقق شعار سال جاری می‌افزایند: ملت ایران در سالی که از سوی مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای "مدظله‌العالی" به نام سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" مزین شده است، با عزم و اراده راسخ زمینه پیشرفت‌های شگرف در عرصه‌های مختلف را فراهم نموده و این شعار را به باور و فرهنگی عمومی تبدیل خواهند کرد./935/د101/س
ارسال نظرات