۱۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۱۲۶۰۰۹
روز شنبه؛

همایش اندیشه های شهید صدر در نجف برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش اندیشه های شهید صدر، روز شنبه با حضور علما و مفکران اسلامی در نجف اشرف برگزار خواهد شد.
شهيد صدر
به گزارش خبرگزاری رسا، همایش بزرگداشت اندیشه های شهید آیت الله محمدباقر صدر(ره)، روز شنبه از سوی حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی، خطیب جمعه نجف اشرف در این شهر برگزار خواهد شد.

این همایش بزرگ به مناسبت سی و دومین سالگرد شهادت شهید صدر و با عنوان «امام صدر، پیشگام نهضت اسلامی نوین» و با حضور علما، اندیشمندان و شخصیت های برجسته از کشورهای مختلف در حسینیه فاطمیه کبری برگزار می شود.

علما و اندیشمندان مسلمان در این همایش به ارائه مقالات خود درباره شخصیت علمی و اخلاقی شهید صدر و آرا و نظرات وی می پردازند.

تاکنون مقالات مختلفی از سوی علما و مفکران اسلامی عراق، جمهوری اسلامی ایران و لبنان به دبیرخانه این همایش ارسال شده است تا روز شنبه در همایش مورد بحث و بررسی قرار داده شود.

حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی با علما و شخصیت های مختلفی نظیر آیت الله هاشمی شاهرودی، عضو خبرگان رهبری ایران، سید محمدباقر المهری، نماینده مراجع تقلید در کویت و حجج اسلام شیخ محمدباقر ناصری، خطیب جمعه ناصریه، شیخ خالد العطیه، نماینده پارلمان، شیخ عبدالحلیم الزهیری، مشاور نخست وزیر و ابراهیم جعفری، نخست وزیر سابق عراق برای حضور در این همایش تماس تلفنی برقرار و از آنان را به حضور در این همایش دعوت بعمل آورده است./980/ب902/گ
ارسال نظرات