۱۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۱۲۶۰۵۵

برپایی همایش بین‌المللی اقتصاد اسلامی در برونئی

خبرگزاری رسا ـ همایش بین‌المللی اقتصاد اسلامی 26 تا 28 اردیبهشت ماه امسال در دانشگاه اسلامی سلطان علی شریف برونئی برگزار می‌شود.
اقتصاد اسلامي
به گزارش خبرگزاری رسا، در این همایش جمعی از علمای اسلامی، مشاوران قوانین اسلامی در بانک‌های اسلامی، اساتید دانشگاه‌ها، فعالان عرصه‌های اقتصاد و بانکداری اسلامی، پژوهشگران از کشورهای مختلف حضور خواهند داشت و به بررسی مسائل مختلف مربوط به اقتصاد اسلامی می‌پردازند.

گفتنی است، این همایش به همت دانشکده علوم بازرگانی و مدیریت دانشگاه اسلامی برونئی با عنوان اقتصاد اسلامی: توسعه، چالش‌ها و جوابها برگزار خواهد شد.

موضوعاتی چون شریعت در اقتصاد و بانکداری اسلامی، بازار سرمایه اسلامی، مدیریت سرمایه، حسابداری اسلامی، ابزارهای مالی اسلامی، مدیریت و اخلاق در مؤسسات مالی اسلامی، مدیریت بحران در مؤسسات مالی اسلامی، مسائل مالی جهانی از دیدگاه اقتصاد اسلامی، مدیریت زکات و وقف، منابع انسانی و توسعه بانکداری و اقتصاد اسلامی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است، علاقه مندان برای ارسال آثار و اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی http://icif-unissa.webstarts.com مراجعه کنند./982/ب903/گ
ارسال نظرات