۲۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۱۲۶۲۰۴

اعلام لیست جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه تبریز

خبرگزاری رسا ـ لیست سه نفره جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر برای مرحله دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد.
جبهه متحد اصولگرايان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، جبهه متحد اصولگرایان تبریز اسامی نامزدهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را در حوزه انتخابیه تبریزٰ آذرشهر و اسکو اعلام کرد.

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام رسول جلیل‌زاده به عنوان سرلیست این جبهه و محمداسماعیل سعیدی و خانم عشرت شایق سه کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو برای دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

گفتنی است، حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی صاحب شش کرسی است که 12 اسفند سال گذشته سه نماینده تبریز به ترتیب محمد‌حسین فرهنگی، مسعود پزشکیان و علیرضا منادی با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو انتخاب شدند.

مردم این حوزه انتخابیه 15 اردیبهشت در دور دوم انتخابات مجلس از میان شش کاندیدا راه یافته به مرحله دوم سه نفر دیگر را برای تصدی عنوان نمایندگی راهی بهارستان خواهند کرد./935/پ202/س
ارسال نظرات