۲۳ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۶۳۰۷
آیت الله نوری همدانی:

مسؤولان برای حل مشکل تورم و گرانی چاره اندیشی کنند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، با انتقاد از تورم و گرانی موجود در کشور، مسؤولان و دولتمردان را به تلاش، جدیت و چاره اندیشی و برنامه ریزی اصولی برای رفع این مشکل توصیه کرد.
1/ آيت الله نوري همداني آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، روز چهارشنبه در درس خارج خود که با حضور طلاب و روحانیان در مسجد اعظم قم برگزار شد، از تورم و گرانی موجود در کشور انتقاد کرد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم خواستار برنامه ریزی و چاره اندیشی مسؤولان برای حل مشکلات اقتصادی به ویژه تورم شد و ابراز داشت: دولت باید در این راستا برنامه ریزی درستی داشته باشد و تورم را کنترل و مهار کند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به گرانی بسیاری از اجناس از این وضعیت گلایه کرد و یادآور شد: توجه به معیشت مردم امری مهم، لازم و حیاتی است و مسؤولان و دولتمردان باید به این نکته توجه کنند تا مردم بیش از این دچار مشکل نشوند.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، این نامگذاری را حساب شده و بر اساس نیاز کشور و شرایط و مقتضیات کنونی ارزیابی کرد.

وی خواستار تلاش همگان برای اجرایی شدن این رهنمود رهبر فرزانه انقلاب اسلامی شد و افزود: مقام معظم رهبری با توجه به نیازهای کشور و شرایطی که در آن قرار داریم، سال جدید را به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری کردند و همه باید در این مسیر حرکت کنند.

این مرجع تقلید همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت ایام فاطمیه، به تبیین فضائل و مناقب این بانوی بزرگوار پرداخت. /924/پ202/ج
ارسال نظرات