۲۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۲۶۴۶۷
یکی از علمای بحرین در گفتگو با رسا:

آل خلیفه درصدد محو تشیع در بحرین است

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای شیعه بحرین با اشاره به نقشه شوم آل خلیفه برای محو تشیع در این کشور گفت: طرح اولیه تصفیه کامل شیعیان در بحرین توسط یک حقوقدان سودانی به نام البندر ارائه شد.
بحرين
یکی از علمای شیعه بحرین که به دلایل امنیتی بر عدم ذکر نام خود تاکید داشت در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاری رسا به بررسی ظلم و ستم آل خلیفه علیه شیعیان این کشور پرداخت.

وی درباره طرح آل خلیفه برای سرکوب کامل شیعیان گفت: آل خلیفه قصد داشت شیعیان بحرین را به صورت کامل ریشه کن کند و در این راستا از حقوقدانی سودانی به نام البندر که فردی بسیار باهوش و زیرک بود استفاده کرد.

این عالم بحرینی افزود: البندر نقشه کاملی برای تصفیه شیعیان بحرین ارائه کرد که اگر این طرح عملی می شد دیگر شیعه ای در کشور باقی نمی ماند، اما این حقوقدان سودانی به دلایل مالی با مقامات آل خلیفه به توافق نرسید و گزارش کاملی که به گزارش البندر شهرت دارد را در اختیار شیعیان قرار داد.

وی تصریح کرد: هنگامی که این گزارش در اختیار شیعیان قرار گرفت و دریافتند که آل خلیفه چه نقشه شومی برای از بین بردن تشیع و ترور علمای شیعه در بحرین دارد بپا خواسته و قیام ملت بحرین از آن زمان آغاز شد.

این عالم شیعه  درباره جنایت هایی که نظام فاسد آل خلیفه علیه شهروندان بحرینی مرتکب می شود، اظهار داشت: مقامات آل خلیفه حتی به کودکان و نوجوانان نیز رحم نمی کنند به گونه ای که یک نوجوان 13 ساله چند روز پیش در کنار تعدادی از جوانان که در حال آتش زدن لاستیک در خیابان بودند حضور داشت و دچار سوختگی شدیدی شد و بیمارستان ها به دلیل هراسی که از آل خلیفه دارند از پذیرش این نوجوان خودداری کرده و در همان زمان بود که نیروهای امنیتی سر رسیده و این نوجوان که دچار سوختگی شدیدی بود را بازداشت کردند.

وی افزود: پیگیری و اعتراض مردم سبب شد تا وی آزاد شده و در حالی که بهبودی خود را بدست نیاورده بود از سوی نیروهای امنیتی دستگیر و به زندان برده شد.

این عالم بحرینی با اشاره به مظلومیت قیام ملت بحرین خاطر نشان ساخت: متاسفانه خبرهای مربوط به انقلاب ملت بحرین بایکوت شده و حتی رسانه هایی که خبرهای فراوانی از این کشور مخابره می کنند نیز نتوانسته اند بخش کوچکی از آنچه در این کشور رخ می دهد را به گوش جهانیان برسانند.

وی حمایت های ایران را مانع بزرگی در راه اجرای نقشه های آل خلیفه دانست و تاکید کرد: مطمئنا اگر حمایت های جمهوری اسلامی ایران نبود شیعیان بحرین کاملا نابود می شدند و آل خلیفه و حامیانش نسل کشی بزرگی علیه شیعیان به راه می انداختند.

این عالم شیعه بحرینی بیان داشت: ایران، سوریه، عراق و حزب الله لبنان محورهای فشار علیه آل خلیفه هستند و اگر نظام سوریه سرنگون می شد وضعیت شیعیان بحرین به مراتب رو به وخامت می گرایید و کشتار دسته جمعی شیعیان در این کشور رخ می داد.

وی در بخش پایانی سخنان خود به فساد مالی خاندان آل خلیفه اشاره کرد و گفت: آل خلیفه، همه کشور حتی آب های بحرین را ملک شخصی خود می دانند. هر چه زیبایی در بحرین وجود دارد متعلق به آل خلیفه و همه خرابه ها و ویرانی هایی که در این کشور وجود دارد متعلق به شیعیان است.
/980/ب911/ک


ارسال نظرات