۲۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۱۲۶۵۳۸
در سالگرد تخریب مساجد در بحرین صورت گرفت؛

اقامه نماز در مسجد تخریب شده

خبرگزاری رسا ـ علمای شیعه بحرین در سالگرد تخریب مساجد از سوی آل خلیفه در یکی از این مساجد نماز جماعت خواندند.
نماز جماعت علماي شيعه بحرين نماز جماعت علماي شيعه بحرين نماز جماعت علماي شيعه بحرين نماز جماعت علماي شيعه بحرين نماز جماعت علماي شيعه بحرين نماز جماعت علماي شيعه بحرين سيد مجيد المشعل رئيس شوراي اسلامي علماي بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، علما و اعضای شورای اسلامی علمای بحرین به همراه قشرهای مختلف مردم، روز گذشته به مناسبت سالگرد تخریب مساجد شیعیان از سوی نظام آل خلیفه و آل سعود در مسجد ویران شده ابوطالب نماز جماعت برگزار کردند.

این نماز جماعت از سوی هیئت دفاع از مساجد تخریب شده و با همکاری مجمع ائمه جماعت شهر حمد و هیئت پیگیری ساخت مساجد تخریب شده در مسجد ابوطالب شهر حمد که از سوی نیروهای آل سعود و آل خلیفه ویران شده است، برگزار شد.

حجت الاسلام سید مجید المشعل، رئیس شورای اسلامی علمای بحرین امامت این نماز جماعت که به مناسبت سالگرد تخریب مساجد برگزار شد را بر عهده داشت.

وی پس از اقامه نماز جماعت به سخنرانی پرداخت و گفت: از همه عزیزانی که در گرمای هوا و در این هوا غبارآلود در این مکان حضور یافته و از مقدسات خود دفاع می کنند، تقدیر و تشکر دارم.

حجت الاسلام المشعل افزود: از عدم شرم و حیای نظام آل خلیفه از این جنایت هولناک که جهان را به لرزه درآورد به شدت حیرت زده ام. چگونه در کشوری اسلامی حضور داریم که ادعای پیشرفت دارد، اما نمازگزاران در زیر آفتاب نماز می خوانند و مساجد آنان ویران شده اند.

این عالم بحرینی بر لزوم بازسازی فوری مساجد تخریب شده تاکید کرد و اظهار داشت: متاسفانه نظام همچنان نسبت به این جنایت سکوت اختیار کرده است، این مساجد باید به سرعت بازسازی شوند و تاکید می کنم که فعالیت هایمان برای عدم تکرار تجاوز به مقدسات ادامه خواهند یافت./980/ب903/گ
ارسال نظرات