۳۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۲۶۶۶۲
برای انجام معاینات پزشکی؛

آیت الله فیاض به لندن سفر می کند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله شیخ اسحاق فیاض از مراجع تقلید نجف اشرف، عصر امروز برای انجام معاینات پزشکی به لندن سفر خواهد کرد.
آيت الله اسحاق فياض  از مراجع تقليد شيعه در نجف
به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله شیخ محمد اسحاق فیاض از مراجع تقلید نجف اشرف، بعدازظهر امروز برای انجام معاینات پزشکی به لندن سفر خواهد کرد.

این مرجع تقلید، عصر امروز به بیروت سفر خواهد کرد و از آنجا به لندن می رود تا معاینات پزشکی خود را در بیمارستان های این شهر انجام دهد.

یکی از مسوولان دفتر حضرت آیت الله فیاض با تاکید بر اینکه حال عمومی این مرجع تقلید مطلوب است، اظهار داشت: این معاینات با هدف اطمینان از سلامتی وی انجام خواهند گرفت.

 حضرت آیت الله اسحاق فیاض سال گذشته به دلیل بیماری شدیدی که داشت و منجر به بیهوشی های پیاپی وی می شد در لندن بستری شد و این سفر نیز برای اطمینان از عدم بازگشت این بیماری صورت می پذیرد.

 عدنان الزرفی، استاندار نجف اشرف نیز صبح امروز با حضور در دفتر حضرت آیت الله فیاض با این مرجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.

استاندار نجف در این دیدار با تاکید بر اینکه مراجع تقلید، خطوط قرمز ملت عراق به شمار می آیند حمایت از مراجع تقلید را وظیفه ای همگانی خواند و خبر کاهش تعداد محافظان دفاتر مراجع در این شهر را تکذیب کرد.

وی تاکید کرد که دولت عراق درنظر دارد برنامه های گسترده ای را برای حمایت از مراجع تقلید داشته باشد و قرار است محافظان آنان در دوره های پیشرفته شرکت کنند./980/ب902/ک



ارسال نظرات