۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۱۲۶۷۸۰

سلسله جلسات اخلاق فاطمی در تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ایام فاطمیه و با حضور امام جمعه موقت اردبیل، سلسله جلسات اخلاق فاطمی در مصلای اعظم تبریز برگزار می شود.
حجت الاسلام و المسلمين فروغي، امام جمعه موقت اردبيل


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سلسله جلسات اخلاق فاطمی همچون سال های گذشته به همت بنیاد فرهنگی مذهبی حضرت زهرا(س) در مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار آغاز شده است.

این ویژه برنامه از سی ام فروردین به مدت 10 شب پس از نماز مغرب و عشاء با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین فروغی، استاد حوزه علمیه قم و امام جمعه موقت اردبیل برگزار می شود.

همچنین نمایشگاه بزرگ شهرک آسمانی فاطمیون در پارکینگ ائل‌گلی همچون سال‌های گذشته در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع برپا می‌شود، این نمایشگاه با تلاش شبانه‌روزی حدود 400 نفر به مدت 3 ماه به انجام رسیده است.

برگزاری نمازهای جماعت، ختم قرآن، زیارت حضرت زهرا سلام الله علیها و سخنرانی و عزاداری، غرفه پاسخ به شبهات، تئاتر خیابانی، برپایی غرفه‌های فروش کتاب و نرم افزار از برنامه‌های فرهنگی این نمایشگاه است همچنین ایستگاه‌های صلواتی و اکرام شام به بیش از 20 هزار نفر از برنامه‌های ستاد منتظران ظهور در این نمایشگاه خواهد بود.

بنا بر این گزارش، همزمان با ایام فاطمیه و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مردم تبریز پنجم اردیبهشت ماه سال جاری پیکر دو لاله گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس را تشییع خواهند کرد.

این مراسم از ساعت 10 صبح از میدان شهدا به سمت میدان ساعت برگزار و پس از اجرای ویژه برنامه عزاداری و سوگواری، در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به خاک سپرده خواند شد، همچنین ویژه برنامه وداع با شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز از 11:30 آغاز می شود.

این دو شهید سرافزار اسلام در عملیات والفجر هشت در منطقه عملیاتی فاو به درجه رفیع شهادت نایل شده اند و سن تقریبی این شهدای جوان گمنام که به وسیله آزمایش مشخص شده 16 و 32 سال تخمین زده شده است.

همچنین مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) از سوی صوت القرآن مسجد کدخداباشی تبریز ویژه خواهران به مدت 5 روز از دوم اردیبهشت تا پنجم ماه جاری از ساعت 30/9 تا 13 برگزار خواهد شد.

گفتنی است، این ویژه برنامه با حضور و سخنرانی حجج اسلام بلاغی، جلالی، نوبری و ملک زاده همراه خواهد بود./935/پ202/ع

ارسال نظرات