۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۱۲۶۷۹۰

الازهر سفر مفتی مصر به قدس اشغالی را محکوم کرد

خبرگزاری رسا- مجمع تحقیقات اسلامی الازهر مصر، سفر شیخ علی جمعه مفتی مصری به شهر قدس اشغالی را در شرایط کنونی که تحت اشغال رژیم صهیونیستی است، محکوم کرد.
مفتي مصر
به گزارش خبرگزاری رسا، دکتر علی جمعه مفتی مصر روز چهارشنبه گذشته به قدس اشغالی سفر کرد که با واکنش گروه های اسلامی مواجه شده است.

گفتنی است، مجمع تحقیقات اسلامی الازهر مصر در نشست فوری خود به ریاست شیخ الازهر، به بررسی سفر مفتی مصری به مسجد الاقصی پرداخت.

مشاور شیخ الازهر تاکید کرد که الازهر هرگز در مورد سفر دکتر علی جمعه مفتی مصری به قدس اشغالی مورد رایزنی و مشورت قرار نگرفته و الازهر نیز مانند دیگر طرف ها از این سفر غافلگیر شده است.

شایان ذکر است، رادیو نظامی وابسته به ارتش دولت عبری گفت: سفر مفتی مصر به قدس اشغالی با هماهنگی ارتش صهیونیستی صورت گرفت و دکتر جمعه که غازی بن محمد مشاور امور دینی پادشاه اردن نیز وی را همراهی می کرد، از طریق پل النبی وارد قدس اشغالی شده است.

شیخ رائد صلاح، رئیس جنبش اسلامی اراضی اشغالی فلسطین نیز در این باره گفت: سفر شخصیت های اسلامی و عربی به مسجد الاقصی به معنای پذیرش موجودیت رژیم صهیونیستی و حاکمیت آن بر مسجد مبارک الاقصی و قدس اشغالی است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی هدف مشخصی را دنبال می کند و قصد دارد این مساله را در اذهان همگان جای دهد که موجودیت آن به واقعیتی غیرقابل تصرف تبدیل شده است./982/ب902/ک
ارسال نظرات