۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۲۶۹۱۴

خطیب جمعه نجف حمله تروریستی به دفتر آیت الله فیاض را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی، خطیب جمعه نجف حمله تروریستی به دفتر آیت الله فیاض در این شهر را به شدت محکوم کرد.
سيد صدرالدين قبانچي خطيب جمعه نجف
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی، خطیب جمعه نجف اشرف در پیامی که در وبگاه وی منتشر شد، حمله تروریستی به دفتر حضرت آیت الله فیاض در نجف را به شدت محکوم کرد.

در این پیام آمده است: مرجعیت دینی نجف بار دیگر مورد دشمنی ناجوانمردانه از سوی دشمنان دین و وطن قرار گرفت. هدف قرار گرفتن مراجع تقلید و نقش بزرگ آنان در عراق و جوامع اسلامی نشان دهنده وجود نقشه ای روشن و سریالی برنامه ریزی شده برای ضربه زدن به امت اسلامی است.

حجت الاسلام قبانچی افزود: این جنایت را به شدت محکوم می کنیم و اعلام می داریم که ملت همواره در کنار مراجع عظام قرار دارند و تروریسم نمی تواند عزم و اراده ملت عراق را خدشه دار کرده و اراده مراجع را به زانو دربیاورد.

خطیب جمعه نجف اشرف بر لزوم هوشیاری دستگاه های امنیتی و حمایت از مراجع تقلید تاکید کرد و اظهار داشت: مسوولیت کنترل امنیت و پیگرد باندهای رعب و تروریسم و همچنین حمایت از قداست نجف اشرف و حمایت از مراجع دین و علمای حوزه علمیه و قشرهای مختلف مردم بر عهده دستگاه های امنیتی است و آنان باید خطر تروریست ها را از مردم دور سازند.

گفتنی است دفتر حضرت آیت الله شیخ اسحاق فیاض، شب گذشته مورد حمله تروریستی قرار گرفت و بمبی صوتی در کنار این دفتر منفجر شد، اما کسی در این حادثه آسیب ندید./980/ب902/ک


ارسال نظرات