۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۱۲۶۹۹۳
روز گذشته رخ داد؛

پرتاب بمب صوتی به حوزه علمیه القائم در کربلا

خبرگزاری رسا ـ تروریست ها پس از حمله به دفتر آیت الله فیاض، روز گذشته به حوزه علمیه القائم (عج) وابسته به حضرت آیت الله مدرسی در کربلا حمله کردند.
انفجار تروريستي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از الجوار، در حالی که چند روز ی از حمله تروریستی به دفتر حضرت آیت الله اسحاق فیاض در نجف اشرف نمی گذرد، حوزه علمیه القائم (عج) وابسته به حضرت آیت الله سید محمد تقی مدرسی در کربلا با پرتاب بمب صوتی مواجه شد.

حجت الاسلام شیخ عبدالحسن الفراتی، مدیر حوزه علمیه القائم (عج) در مصاحبه با خبرگزاری اصوات العراق با بیان این خبر گفت: روز گذشته یک بمب صوتی  به سوی ساختمان این حوزه علمیه پرتاب شد که خوشبختانه تلفات جانی نداشت و تنها خسارت هایی به ساختمان وارد شد.

حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی، خطیب جمعه نجف و حجت الاسلام شیخ عادل الزرگانی، نماینده حضرت آیت الله بشیر نجفی، روز گذشته هتک حرمت دفتر حضرت آیت الله اسحاق فیاض را به شدت محکوم کردند.

گفتنی است بیش از دو ماه است که دفاتر مراجع تقلید و بیوت نمایندگان مراجع در استان های مختلف مورد آماج حمله های تروریستی قرار می گیرند.

این حملات گرچه بدون تلفات جانی بوده است، اما تروریست ها با این اقدامات بی سابقه قصد تخریب جایگاه مرجعیت به عنوان مرجعی تاثیر گذار در تحولات عراق و حفظ وحدت و انسجام مردم این کشور را دارند.

تروریست ها که به بهانه حضور نیروهای اشغالگر آمریکایی در عراق به کشتار مردم بی دفاع این کشور می پرداختند، پس از خروج نیروهای آمریکایی به صورت علنی اعلام کردند که جنگ واقعی آنان شروع شده و شیعیان از این پس در معرض تیررس قرار گرفته اند./980/ب902/ک





ارسال نظرات