۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۱۲۷۱۹۲
امام جمعه بندر امام خمینی:

حراست از حکومت اسلامی وظیفه آحاد مردم است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بندر امام خمینی، اظهار داشت: مساله انتخابات که تشکیل دهنده یکی از سه رکن نظام حکومت اسلامی است امر بسیار مهمی است و این مطلب که در واقع حفاظت از حکومت اسلامی و الهی برعهده آحاد مسلمین است ولو اهل ایران نباشند چه برسد به کسانی که اهل ایران هستند.
حضور هميشه در صحنه مردم ولايتمدار ايران


حجت الاسلام محمد تابش امام جمعه بندر امام خمینی(ره)، در گفت‎و‎گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، با اشاره به نزدیک شدن دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: خوشبختانه مردم غیور ایران با لبیک به ندای قدسی ولی فقیه خود در دور نخست انتخابات شرکت کرده و حضوری گسترده و پرشور بهم رساندند.

وی با اشاره به تحریم ها و تهدیدات دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،‌ تأکید کرد: دشمنان در چند ماهه اخیر مقابل نظام خودآرایی کردند و به بهانه های مختلف برای نظام بنای ایجاد دردسر داشتند؛ از این رو تحریم ها را در ابعاد مختلف افزایش داده و هم اکنون با تبلیغات رسانه ای در تلاش برای خدشه در روند برگزاری انتخابات پیش رو هستند.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) با بیان اینکه تمام این توطئه ها و طراحی ها برای دلسرد کردن مردم نسبت به آینده است،‌ گفت:‌ مساله فشار اقتصادی غرب در چند ماهه اخیر و گرانی ارز و سکه قدری وضعیت اقتصادی را برای مردم به ویژه طبقه متوسط به پایین جامعه تحمیل کرد، اما مردم ما در صحنه هستند و به فضل خدا همچون گذشته دشمنان را ناکام می کنند.

وی با تأکید بر اینکه مردم با حضور در انتخابات دشمنان را ناامید کردند، بیان داشت: یکی از وجوه قدرشناسی از نعمت بی بدیل انقلاب اسلامی و دستاوردهای بسیار آن در عرصه های مختلف حضور مردم در صحنه است.

حجت الاسلام تابش با اشاره به نقش بسیجیان در ارتقای علمی و فرهنگی جامعه افزود: پیشرفت و توسعه روز افرزون ایران بعد از انقلاب اسلامی در سایه تلاش و مجاهدت های بسیجیان عرصه های علم و دانش محقق شده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی بندر امام خمینی(ره) لازمه ادامه روند توسعه و پیشرفت کشور را حفظ روحیه بسیجی، اتحاد و همدلی دانست و اظهار داشت: با حفظ روحیه بسیجی می توانیم در جهت آرمان های بلند انقلاب قله های پیشرفت را در تمامی عرصه ها فتح کرده و بر یأس و ناامیدی دشمنان بیفزاییم.

این استاد حوزه علمیه گفت: مساله انتخابات که تشکیل دهنده یکی از سه رکن نظام حکومت اسلامی است امر بسیار مهمی است و این مطلب که در واقع حفاظت از حکومت اسلامی و الهی است برعهده آحاد مسلمین است ولو اهل ایران نباشند چه برسد به کسانی که اهل ایران هستند.

حجت الاسلام تابش در پایان سخنان خود اظهار داشت: مردم با حضورشان در پای صندوق رأی حفظ تمامیت ارضی کشور و سلامت نظام اسلامی را تضمین کردند و هم اینک با شرکت در دور دوم انتخابات به دشمنان درس دیگری خواهند داد و به راستی که ملت ایران همواره در عرصه بوده و به تعبیری «بیدی نیستند که با این بادها بلرزند»./9465/ت302/ب

ارسال نظرات