۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۱۲۷۳۱۲
پیام عالم بحرینی به انقلابیون از زندان آل خلیفه:

با وحدت و مقاومت به انقلاب زیبایتان ادامه دهید

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بحرین که در زندان به سر می برد، از انقلابیون بحرینی خواست در دام آل خلیفه گرفتار نشده و اعتراضات را به شیوه مسالمت آمیز ادامه دهند.
علامه عبدالجليل المقداد استاد حوزه علميه بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سایت شورای اسلامی علما، علامه شیخ عبدالجلیل المقداد از علمای شیعه و استاد حوزه علمیه بحرین در پیامی که از پشت میله های زندان صادر شد، بر لزوم استقامت و پایداری انقلابیون تاکید کرد.

وی در این پیام خطاب به ملت بحرین گفت: بیش از یکسال از انقلاب مبارک شما گذشت و همچنان مقاوم و پایدار مانده اید و سرکوب نتوانست عزمتان را به زانو دربیاورد و دروغ و اکاذیب نیز موفق نشد انقلابتان را متوقف سازد.

علامه المقداد بر لزوم ادامه اعتراضات به صورت مسالمت آمیز تاکید کرد و افزود: با وجود مصیبت فراوانی که متحمل شدید به زیبایی به انقلابتان ادامه دادید، ولی هم اکنون می خواهند شما را به صحنه ای سوق دهند که آنان به قهرمان مبدل شوند، این صحنه خشونت است که اگر وارد آن شوید مطمئنا شکست خواهید خورد.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: شما باید شیوه مسالمت آمیز خود را ادامه دهید و دیگران را نیز به این شیوه دعوت کنید، زیرا دوری از خشونت از فرامین دین است و یادگار شهدا به شمار می آید.

علامه المقداد حفظ وحدت از سوی شهروندان را خواستار شد و اظهار داشت: از شما می خواهم که وحدت خود را حفظ کرده و نسبت به این نعمت الهی بی تفاوت نباشید، از تشتت آرا به شدت خودداری کنید و بدانید که اختلافات به ناکامی انقلاب منجر خواهد شد.

وی تاکید کرد: توجه به سوی رهبری یکپارچه و فرمان پذیری از آن برای انقلابیون از اهمیت فراوانی برخوردار است و انقلابیون برای اینکه به موفقیت دست یابند باید مواضع این رهبر را تایید کرده و از نظرات وی استفاده کنند.

در پایان این پیام خاطر نشان شده است: به خداوند متعال توکل کنید و تنها از او یاری بخواهید، صبر و استقامت و ثابت عزم باقی بمانید و با وحدت کلمه از عوامل تفرقه و شکاف دوری ورزید و از شیوه مسالمت آمیز که شعار ملت بحرین به شمار می آید، دور نشوید./980/ب902/ک



ارسال نظرات