۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۱۲۷۶۷۴
بازتاب دور دوم انتخابات مجلس در رسانه های جهان(14)؛

میدل ایست آن لاین: حضور پر شور مردم در انتخابات ایران نشان از اتحاد و وحدت است

خبرگزاری رسا ـ میدل ایست آن لاین با اشاره به برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران نوشت : با وجود تحریم های غرب مردم ایران پای صندوق های رای حاضر شدند.
ميدل ايست
به گزارش خبرگزاری رسا، میدل ایست آن لاین نوشت: میلیون‌ها ایرانی روز جمعه برای دومین بار به پای صندوق‌های رای رفتند تا به نمایندگان مورد نظر خود در دور دوم نهمین دوره مجلس شورای رأی دهند، این در حالی است که مردم در دور اول انتخابات نیز مشارکت گسترده ای داشتند.

این رسانه با اشاره به مشارکت 64 در صدی مردم در دور اول انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی می افزاید: از آنجایی که کشور ایران همچنان از سوی دولت های اروپایی با تحریم روبروست، اما ملت ایران برای اعلام مواضع خود در حمایت از آرمان های اسلامیشان، باز هم در صدد تکرار مواضع پیشین خود می باشد.

میدل ایست آن لاین با اشاره به سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در مورد مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از قول ایشان می نویسد: ملت ایران همواره هوشیارانه و در لحظه لازم، کار به هنگام را انجام داده است که نمونه بارز آن حضور گسترده و درخشان مردم در مرحله اول انتخابات مجلس در اسفند ماه بود که این موقعیت شناسی تأثیر خود را هم گذاشت.

رسانه می افزاید: رهبر معظم انقلاب از ملت ایران خواسته است با قدم بلندی که در روز جمعه پانزدهم اردیبهشت برخواهد داشت و با حضور در پای صندوق‌های رأی و کامل کردن مجلس نهم، بار دیگر موقع شناسی خود را به دنیا نشان خواهد داد./982/ب901/ک

ارسال نظرات