۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۱۲۷۸۱۳
آیت‌الله موسوی جزایری:

عقب‌نشینی هسته‌ای ایران رؤیای تعبیر نشدنی استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان با تاکید بر اینکه خواسته آمریکا و استکبار دست کشیدن ایران از انرژی هسته‌ای و دستاوردهای علمی است،‌ این خواسته را به رؤیایی تعبیرنشدنی تشبیه کرد.
آيت الله موسوي جزايري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در دیدار روسا، اساتید، کارکنان و دانشجویان مراکز تربیت معلم استان،‌با اشاره به نظام آموزش و پرورش کشور، اظهارداشت: امیدواریم نظام آموزشی کشورمان با تربیت معلمانی برتر چارچوب دینی و اسلامی به خود بگیرد.

وی به نظام آموزشی کشور در دوران پهلوی اشاره و تصریح کرد: آموزش و پرورش در دوران طاغوت هیچ پیشرفتی نداشته است، چرا که کشور ایران مستعمره کشورهای غربی به خصوص آمریکا و انگلیس بود و این دو کشور فقط منافع خود را از ایران طلب می کردند، از این رو این نظام سیر نزولی داشت.

آیت‌الله موسوی جزایری با اشاره به اهداف شوم آمریکا علیه ایران، خاطرنشان کرد: امروزه کشور آمریکا خواستار این است که ایران از انرژی هسته‌ای دست بکشد و ماهواره به فضا پرتاب نکند و در واقع ایران هیچ پیشرفتی نکند و این خواب‌ها به رویاهای خیالی تبدیل می شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تشریح دستاوردهای نظام اسلامی در عرصه های مختلف، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروزه از نظر کمی در نظام آموزشی به پیشرفت های خوبی رسیده است اما این کافی نیست و باید با جدیت و برنامه ریزی این پیشرفت‌ها را گسترش داد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: در آینده نه چندان دور باید در نظام آموزش و پرورش شاهد پیشرفت‌های مطلوب و چشمگیری باشیم و تحقق این مهم نیز در گرو تقویت بنیان‌های فکری و آموزشی است،‌ البته در کنار توجه به کمیت باید بیشتر به کیفیت توجه شود.

امام جمعه اهواز به جایگاه معلم در دین اسلام اشاره کرد و گفت: جایگاه و مقام معلم در دین مبین اسلام به گونه ای برجسته و ارزشمند است که وقتی یک معلم منشا خیر و برکت برای جامعه باشد همه و حتی موجودات برای وی دعا و طلب آمورزش می‌کنند. وقتی یک آموزگار به دانش آموزی یا کسی یک چیزی یاد بدهد که منشا خیر برای اجتماع شود در واقع آن معلم بهشت را برای خود به ارمغان آورده است.

آیت‌الله موسوی جزایری اظهار داشت: اگر معلمانی که در مراکز تربیت معلم آموزش‌های لازم را برای تدریس دانش آموزان فرا می‌گیرند و سپس وارد جامعه شوند، به صورت صحیح و در چاچوب دین به دانش آموزان آموزش دهند، در واقع یک کشور کاملا اسلامی،‌قوی و تنومند از نظر آموزش و پرورش تشکیل می شود./9458/پ202/ج


ارسال نظرات