۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۲۷۸۶۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خبر داد؛

افزایش 30 درصدی اعتبار استانی برای برگزاری گفتمان‌های دینی

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: حجاب و عفاف، بیان احکام، مباحث اعتقادی و دینی، فرقه ها و مذاهب، شناخت وهابیت، سلفی گری و در حالت کلی پاسخ به شبهات نحله های تازه ظهور از مباحث گفتمان های دینی در این استان است.
گفتمان ديني
حجت الاسلام سید محمد فخری، مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اعلام این خبر گفت: امسال میزان اعتبار تخصیص یافته برای برگزاری گفتمان دینی در آذربایجان غربی از 30 درصد افزایش برخوردار است.

این مسؤول افزود: حجاب و عفاف، بیان احکام، مباحث اعتقادی و دینی، فرقه ها و مذاهب، شناخت وهابیت، سلفی گری و در حالت کلی پاسخ به شبهات نحله های تازه ظهور از مباحث گفتمان های دینی در استان است.

وی با اشاره به این که برگزاری گفتمان‌های دینی از خردادماه سال جاری آغاز می‌شود، اظهار کرد: گفتمان‌های دینی با هدف ارتقای بینش دینی و اعتقادی جوانان و نوجوانان و اطلاع رسانی مؤثر برای آگاهی نسل جوان برنامه ریزی و اجرا می شود.

حجت الاسلام فخری با بیان این که تبلیغ و اطلاع رسانی برای حضور هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان در گفتمان‌های دینی را شروع کرده‌ایم، ابراز کرد: گفتمان‌های دینی تنها برنامه ای هستند که بسیاری از مردم را به سوی خود جذب می‌کنند.

به گفته مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، بیشتر گفتمان های دینی در مدارس و دانشگاه ها برای ارتقای آگاهی قشر تحصیل کرده برگزار می‌شود./936/پ202/س
ارسال نظرات