۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۱۲۸۱۷۱

جنبش حماس ملت فلسطین را به مشارکت گسترده در همبستگی با اسیران فلسطینی فراخواند

خبرگزاری رسا ـ جنبش حماس خواستار حضور پررنگ ملت فلسطین و فعالان سیاسی در راهپیمایی مردمی گسترده ای شد که قرار است فردا جمعه در همبستگی با اسیران فلسطینی برگزار شود.
جنبش حماس
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فلسطین، جنبش حماس در کرانه باختری، امروز در فراخوانی، خواستار حضور پررنگ ملت فلسطین و فعالان سیاسی در راهپیمایی مردمی گسترده ای شد که قرار است فردا جمعه در همبستگی با اسیران فلسطینی که 24 روز است در اعتصاب غذا به سر می برند، برگزار شود.

حماس ملت فلسطین و تمامی اعضا و حامیان خود را به نشانه وفاداری و جهت تقویت عزم و اراده آنها و حمایت از خانواده های صبورشان به مشارکت حداکثری در تمامی فعالیت هایی که در حمایت از جنبش اسیران فلسطینی صورت می گیرد به ویژه راهپیمایی فردا که قرار است در قدس و تمامی بخش های استان کرانه باختری برگزار شود، فراخواند.

این بیانیه حمایت از اسیران فلسطینی و تلاش جدی برای آزادسازی آنها را وظیفه ای ملی، دینی و انسانی دانست و افزود: این اقدام موجب یکپارچگی ملت و عصبانیت دشمنان ما است و تمامی تلاش هایی که در راستای منحرف ساختن فعالیت های مختلف در همبستگی با اسرا صورت می گیرد در واقع خدمت به دشمن صهیونیستی و خنجر زدن به اسرا از پشت است.

از سوی دیگر، انجمن اسلامی دانشگاه های کرانه باختری، تمامی تشکل های دانشجویی را به مشارکت در برنامه های جمعه اسیران فراخواند و از تمامی گروه ها و احزاب ملی و سیاسی فلسطین خواست تا از این جنبش ملی در یاری رسانی به اسیران حمایت کنند.

کمیته های مردمی مبارزه با اشغالگران صهیونیست نیز به نوبه خود، فردا جمعه را روز خشم مردمی در حمایت از اسیران فلسطینی اعتصاب کننده اعلام کردند./981/ب902/ک
ارسال نظرات