۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۸۲۴۵
استاد حوزه علمیه نجف:

کشتار ملت بحرین به دستور آمریکا و انگلیس انجام می گیرد

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای شیعه بحرین با اشاره به نقش آمریکا و انگلیس در کشتار ملت بحرین، خاطرنشان ساخت که آل خلیفه و آل سعود در حال اجرای نقشه های این دو کشور در بحرین هستند.
آيت الله محمد سند از علماي بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سایت الملتقی الوطنی، آیت الله شیخ محمد سند از علمای شیعه بحرین و استاد حوزه علمیه نجف اشرف در بیانیه ای از ادامه سرکوب اعتراضات مردمی و قلع و قمع معترضان در بحرین به شدت انتقاد کرد.

آیت الله سند با اشاره به ادامه سرکوب اعتراضات در بحرین، تاکید کرد: مسؤولیت کامل افزایش سرکوب و قلع و قمع خونین شهروندان مقاوم و پایدار بحرینی متوجه دولت های آمریکا و انگلستان است که بوسیله مزدوران آنها یعنی آل خلیفه و آل سعود انجام می گیرد. انگلستان و آمریکا با همکاری آل خلیفه و آل سعود در حال ذبح ساکنان بحرین و منطقه شرقیه عربستان هستند.

این عالم بحرینی افزود: آمریکا و انگلستان که تاریخ سراسر سیاهی دارند و جنایت های وحشیانه آنها در هیروشیما، آمریکای لاتین، جنوب آفریقا، جنوب لبنان، فلسطین و سایر مناطق جهان در حافظه جهانیان است و جنایت هایی که هم اکنون در بحرین و منطقه شرقیه مرتکب می شوند نیز بر تاریخ سیاهشان افزوده می شود.

وی دست داشتن آمریکا در کشتار ملت بحرین را آشکار خواند و تصریح کرد: مقامات آمریکایی و انگلیسی با گستاخی به دست داشتن خود در هدف قرار دادن ملت بحرین اذعان می کنند و با تهدیداتی که انجام می دهند، گمان می کنند می توانند ملت قهرمان و شجاع بحرین را از ادامه قیام بازدارند.

شیخ محمد سند، جهانیان را به ایستادگی در برابر نقشه های آمریکا و انگلیس دعوت کرد و اظهار داشت: از همه کشورها و سازمان های بین المللی می خواهم در برابر گستاخی های آمریکا و انگلیس که به نسل کشی و بازیچه قرار دادن سرنوشت ملت بحرین مشغول هستند، بایستند.

استاد حوزه علمیه نجف ادامه داد: سازمان ملل و همه کشورهای عضو در این سازمان را نیز به محکومیت جنایت های آمریکا، انگلیس و عربستان سعودی علیه ملت بحرین فرامی خوانم و تاکید می کنم که این گستاخی ها مطمئنا بدون پاسخ نمی مانند./980/ب902/ک



ارسال نظرات