۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۱۲۸۲۴۸

پرچم رژیم اسرائیل در شهرهای مختلف اردن به آتش کشیده شد

خبرگزاری رسا ـ در ادامه اعتراضات شهروندان اردنی به عملکرد دولت از جمله ادامه روابط با رژیم صهیونیستی، پرچم اسرائیل در شهرهای مختلف اردن به آتش کشیده شد.
رژيم اسرائيل
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مقاومت، هزاران تن از شهروندان اردنی در شهر امان با برگزاری تظاهرات اعتراضی از مقابل مسجد حسینی در مرکز این شهر، خواستار تحقق اصلاحات سیاسی و اقتصادی در کشور شدند.

تظاهرکنندگان با سردادن شعار "مرگ بر اسرائیل" و "لعنت به وادی عربه"(امضای پیمان سازش اردن با رژیم صهیونیستی)، و به آتش کشیدن پرچم اسرائیل، خواستار قطع کامل روابط با این رژیم و بستن سفارت این رژیم غاصب در امان شدند.

تظاهرکنندگان آزادی اسرای این کشور که در زندان های رژیم صهیونیستی به سر می برند، برکناری دولت، انحلال پارلمان و تشکیل دولت منتخب مردمی را خواستار شدند.

گفتنی است، از زمان آغاز اعتراضات مردمی در اردن، طی چهارده ماه گذشته، شهروندان اردنی نزدیک به 5175 فعالیت اعتراضی از جمله تظاهرات، تحصن، تجمع و سایر فعالیت های اعتراضی صورت داده اند اما رژیم اردن تا کنون توجهی به خواست شهروندان نکرده و همین امر سبب افزایش فعالیت های اعتراضی ملت شده است./982/ب902/ک
ارسال نظرات