۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۱۲۸۴۹۵
منتخب مردم تبریز:

موفقیت مجلس نهم در گرو ولایت‌مداری نمایندگان است

خبرگزاری رسا ـ منتخب اصولگرای مردم تبریز در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی موفقیت مجلس نهم را در گرو ولایت مداری نمایندگان و منتخبان ملت دانست.
محمداسماعيل سعيدي، منتخب مردم تبريز در انتخابات نهم مجلس
محمداسماعیل سعیدی، منتخب اصولگرای مردم تبریز در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: مسؤولیت نمایندگی مجلس مسأله ای بسیار مهم و خطیر است که در صورت انجام صحیح این رسالت، توسعه و پیشرفت‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و سیاسی جامعه حاصل خواهد شد.

وی با تأکید بر این‌که تمام نمایندگان مجلس نهم بایستی به دور از اختلاف سلیقه، با وحدت و همدلی در تبعیت از رهبر معظم انقلاب برای توسعه همه جانبه کشور تلاش کنند، افزود: به طور قطع، مجلسی توانمند، فعال و دلسوز نظام است که بتواند در مسیر مطالبات و رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت کند.

سعیدی موفقیت مجلس نهم را در گرو ولایت‌مداری نمایندگان و منتخبان ملت دانست و افزود: مردم به عشق ولایت و رهبری پای صندوق‌های رای حاضر شدند و حماسه 12 اسفند سال گذشته و 15 اردیبهشت 91 را خلق کردند، نماینده‌ای که نتواند توصیه‌های رهبری را به بهترین شکل ممکن تحقق بخشد، از سوی همین مردم حذف خواهد شد.

وی تدابیر عالمانه ولایت فقیه را عامل اصلی توفیق نظام اسلامی ایران در برابر توطئه‌های دشمنان انقلاب دانست و تصریح کرد: دشمنان داخلی و خارجی نظام هر لحظه در فکر توطئه هستند، زمانی فتنه های دشمنان بی‌اثر خواهد شد که ما در تمامی عرصه‌های علمی و صنعتی به جایگاه عالی منطقه‌ای و بین‌المللی دست یابیم.

منتخب مردم تبریز در مجلس نهم با تاکید بر اینکه ملت بزرگ ایران راه سعادت و پیشرفت را در استمرار راه شهدا یافته است و لحظه‌ای در این راه غفلت نخواهند کرد، افزود: بی‌تردید پیروزی انقلاب اسلامی ایران زلزله‌ای عظیم در سراسر جهان به راه انداخت که امروز شاهد پس لرزه‌های آن تا اعماق نظام لیبرالیستی و سکولارسیتی غرب هستیم.

وی در پایان از حضور گسترده مردم در مراحل اول و دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد و گفت: مردم ولایت‌مدار در همه صحنه ها حضور فعال دارند و بار دیگر عشق و علاقه خود به نظام را مورد تاکید قرار دادند، به یقین حضور مردم در همه صحنه ها و در پاسداری از ارزش ها تمام توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده است./935/ت302/ج
ارسال نظرات