۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۱۲۸۶۷۹
نیویورک تایمز:

رژیم صهیونیستی و غرب برای فروش سلاح به رژیم آل خلیفه با یکدیگر مسابقه گذاشته اند

خبرگزاری رسا ـ نیویورک تایمز در گزارشی نوشت: رژیم صهیونیستی و غرب فروش سلاح به بحرین را برای سرکوب مردم را افزایش داده اند.
بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از نیویورک تایمز، رژیم صهیونیستی و غرب برای فروش سلاح به رژیم آل خلیفه به منظور کشتار مردم بحرین با یکدیگر مسابقه گذاشته اند

در ایم گزارش آمده است: رژیم صهیونیستی حاضر است علاوه بر فروش سلاح مربی و مشاور به بحرین ارسال کند و تاکنون مربیان و کارشناسان اسرائیلی برای آموزش نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه به بحرین رفته اند تا به آنها استفاده از سلاح های سرکوبگرانه را بیاموزند.

چندی پیش نیز وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که منافع آمریکا و اعتراض های مردم بحرین باعث شد تا ایالت متحده آل خلیفه را دوباره با سلاح مجهز کند.

شایان ذکر است، علت ارسال سلاح از سوی آمریکا به بحرین، فشار لابی های صنایع نظامی و امنیتی و شرکت های مختلف سلاح آمریکا است که به باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا فهمانده اند که بحرین بازار خوبی برای فروش سلاح های جنگی است.

در پی بالا گرفتن تظاهرات مردم بحرین که سرنگونی رژیم حاکم را خواستار شده‌اند با دخالت نیروهای عربستانی،‌ اماراتی و قطری و سلاحهای غرب و رژیم اسرائیل سرکوب معترضان به بحرانی‌ترین وضع رسیده است که مردم مسلمان به ویژه شیعیان به خاک و خون کشیده می شوند./982/ب902/ک
ارسال نظرات