۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۲۸۸۵۰
عضو هیأت امنای گروه جهادی تبلیغی منتظران مصلح:

گروه‌های جهادی تبلیغی نقش مؤثری در خدمت رسانی به مناطق محروم دارند

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت امنای گروه جهادی تبلیغی منتظران مصلح(عج) با اشاره به تلاش گسترده وهابیت در به انحراف کشاندن افکار نسل جوان گفت: هدف از تشکیل این گروه را مبارزه با هجمه‌ها و توطئه وهابیت در استان آذربایجان غربی است.
تبليغ جهادي طلاب


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حجت‌الاسلام ابراهیم فرمانی عضو هیأت امنای گروه جهادی تبلیغی منتظران مصلح(عج) استان آذربایجان غربی در دیدار اعضای این گروه با آیت‌الله علوی گرگانی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این گروه جهادی پرداخت و گفت: گروه جهادی تبلیغی منتظران مصلح در سال 1386 در آذربایجان غربی برای تبلیغ و کمک رسانی به روستاهای محروم استان تشکیل شد.

عضو هیأت امنای گروه جهادی تبلیغی منتظران مصلح(عج) با بیان اینکه این گروه فعالیت خود را با پانزده روحانی آغاز کرد، افزود: از دیگر اقدامات صورت گرفته این گروه حضور در مساجد و مدارس روستاهای استان و بیان احکام شرعی است.

حجت‌الاسلام فرمانی خاطرنشان کرد: در طی پنج سال از فعالیت گروه جهادی تبلیغی منتظران مصلح(عج) صد روستا تحت پوشش این گروه قرار گرفته‌اند و نیازهای دینی، احکامی خدمات رسانی به آنها از سوی مبلغان این گروه صورت گرفته است.

وی در ادامه به تعامل این گروه با آموزش و پرورش و نهادهای آموزشی استان اشاره کرد و ابراز داشت: تا کنون 37 هزار دانش‌اموز در طرح تبلیغ دانش آموزی تحت پوشش مبلغان قرار گرفته‌اند.

عضو هیأت امنای گروه جهادی تبلیغی منتظران مصلح(عج) عنوان کرد: به دلیل هم مرزی استان آذربایجان غربی با عراق و ترکیه و تلاش‌های وهابیت، بهاییت و مسیحیت برای به انحراف کشاندن جوانان و مردم این منطقه ما را بر ان داشت تا در این منطقه به تبلیغ دین بپردازیم.

حجت‌الاسلام فرمانی به چشم انداز پنج ساله گروه جهادی تبلیغی منتظران مصلح(عج) اشاره کرد و اظهار داشت: هدف این گروه در منار اقدامات تبلیغی، تحت پوشش قرار دادن دانش‌ آموزان و محدوده جغرافیایی استان و رسیدگی به نیازهای منطقه است.

عضو هیأت امنای گروه جهادی تبلیغی منتظران مصلح(عج) در پایان با ابراز نگرانی از فعالیت 4 هزار سایت مروج وهابیت در فضای مجازی و انحراف افکار جوانان، گفت: پایگاهی با حضور بیش از صد و پنجاه مبلغ برای خنثی کردن توطئه دشمنان از سوی این گروه طراحی شده است./927/پ203/ن

ارسال نظرات