۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۱۲۸۹۵۲
نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

تزلزل برخی افراد خللی در گام‌های استوار ملت ایجاد نخواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه همیشه حساب افراد از انقلاب اسلامی جدا است، ریزش افراد در مسیر انقلاب را بی تأثیر در روند روبه رشد انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی از دلتنگی و خستگی نیروهای خود متزلزل و منحرف نخواهد شد.
ميرعمادي امام جمعه خرم آباد
حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع ایثارگران مبنی بر اینکه بی حوصلگی برخی از افراد حرکت انقلابی ملت ایران را منحرف نمی‌کند، گفت: انقلاب اسلامی ایران متکی به اشخاص نبوده بلکه با هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری و حضور همیشگی مردم به راه پر افتخار خود ادامه می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان این‌که همه انقلاب‌ها در مسیر حرکت خود با چالش و مشکلاتی رو به رو می‌شوند، ابراز کرد: بروز این مشکلات سبب بی حوصلگی و خستگی افراد می‌شود، اما از ویژگی‌های انقلاب اسلامی این است که رویش‌ها بیش از ریزش‌های آن بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی حساب اشخاص را از انقلاب اسلامی جدا دانست و عنوان کرد: افراد اگر در مسیر حرکت انقلاب به بیراهه بروند و خود را کنار بکشند خللی در روند روبه رشد کشور ایجاد نخواهد شد و اشخاص دیگری این راه را ادامه خواهند داد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان همچنین اضافه کرد: ممکن است عده‌ای خسته و یا دچار دلتنگی‌هایی شوند، اما انقلاب اسلامی از دلتنگی و خستگی نیروهای خود متزلزل و منحرف نخواهد شد.

وی با بیان این‌که دشمنان خارجی به دنبال ایجاد فضای یاس و نا امیدی در کشور هستند، گفت: انقلاب اسلامی ایران روزهای سخت شعب ابی طالب را پشت سر گذاشته و امروز در شرایط بدر و خیبر قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی تصریح کرد: علاقه مردم و جوانان به انقلاب اسلامی و رهبری افزایش پیدا کرده و این به خاطر دلبستگی مردم به آرمان‌های نظام و خون شهیدان است، از سویی دیگر اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان طعم شیرین ثمرات این انقلاب را چشیده‌اند و تا پای جان از آن دفاع خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان فرمایشات مقام معظم رهبری را هشدار به کسانی دانست که فکر می‌کنند اشخاص سرنوشت انقلاب را رقم می‌زنند و اظهار داشت: نظام اسلامی مانند درختی تنومند است که ریشه‌های آن محکم و ثمره آن پربار است.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان در هشت سال جنگ علیه جمهوری اسلامی نتوانستند آسیبی به انقلاب بزنند، تصریح کرد: امروز دشمنان با جنگ نرم به مقابله با نظام اسلامی و جوانان آمده‌اند و به دنبال انحراف کشور از مسیر اصلی خود هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی خواستار توجه مسؤولان برای خنثی کردن توطئه و تهاجم فرهنگی دشمنان شد و ابراز داشت: امروز دشمن از دو روش تخریب باورهای اعتقادی و تخریب اخلاق اجتماعی و فردی برای مقابله با نیروهای انقلابی استفاده می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان عنوان کرد: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود با القای شبهات، ترویج فرقه‌های انحرافی، مسخره کردن اعتقادات اصیل اسلامی و رواج بی بند و باری و بی حجابی در جامعه به دنبال سست کردن ایمان مردم هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان مهم ترین راه مقابله با جنگ نرم دشمنان را جهاد اکبر و مبارزه با نفس عنوان کرد و گفت: ایمان، تقوا و عدم دلبستگی به دنیا انسان را برای موفقیت در این راه کمک می‌کند./927/ت302/ج
ارسال نظرات