۰۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۱۲۹۳۹۳
امام جمعه موقت قزوین:

اقبال مصری‌ها به اندیشه امام و رهبری نویدبخش آینده روشنی برای آنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت قزوین با بیان این‌که گفتمان امام راحل و مقام معظم رهبری در مصر بسیار مورد توجه است، اظهار داشت: علاقه روحانیان، اندیشمندان و مردم مصر به اندیشه های امام راحل و رهبری آینده روشنی را برای این کشور رقم خواهد زد.
امام جمعه موقت قزوين


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی، امام جمعه موقت قزوین امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز استان، به مذاکرات روز گذشته بغداد اشاره کرد و گفت: تغییر نگاه اشتون در برابر ملت ایران کاملاً مشهود بود.

وی با بیان این‌که آمریکا و هم پیمانان غربی‌اش باید رفتار خود را در برابر جمهوری اسلامی تغییر دهند، افزود: تنها راه سازنده بودن مذاکرات، تغییر مواضع 1+5 در قبال حقوق به حق ملت ایران است.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به این‌که ملت ایران چیزی بیشتر از حقوق مسلم خود نمی‌خواهند، خاطرنشان کرد: غرب ناچار است ایران هسته ای را بپذیرد.

حجت الاسلام عابدینی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات ریاست جمهوری مصر اشاره کرد و گفت: اخبار منتشر شده از این کشور نشان دهنده پیشتازی اسلام‌گریان است.

وی با بیان این‌که مردم مسلمان مصر به دنبال رییس جمهوری اسلام‌گرا و مردمی هستند، خاطرنشان کرد: غرب به ویژه آمریکایی‌ها باید بدانند که دخالت در امور کشور مصر تنها بر افزایش نفرت مردم این کشور نسبت به آنها خواهد افزود.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به این‌که صهیونیست‌ها از پیروزی اسلام‌گرایان در مصر هراسان هستند، تصریح کرد: همه تلاش آمریکا و رژیم اشغالگر قدس، شکست نامزدهای اسلام‌گرا در این کشور است.
 
حجت الاسلام عابدینی، سرنگونی حسنی مبارک را شکست سنگینی برای رژیم صهیونیستی دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از برنامه‌های صهیونیست ها با نابودی مبارک به رویاها پیوست.

وی با بیان این‌که گفتمان امام راحل و مقام معظم رهبری در مصر بسیار مورد توجه است، اظهار داشت: علاقه روحانیان، اندیشمندان و مردم مصر به اندیشه‌های امام راحل و رهبری آینده روشنی را برای این کشور رقم خواهد زد.

امام جمعه قزوین در ادامه سخنان خود به در پیش بودن سنت حسنه اعتکاف اشاره کرد و با بیان این‌که این سنت اسلام فرصتی برای خودسازی و تزکیه نفس است، خاطرنشان کرد: حضور گسترده نسل جوان در این برنامه دینی نشان دهنده نگاه دینی جوانان ایران اسلامی است.

حجت الاسلام عابدینی در بخش پایانی سخنان خود به برگزاری همایش بزرگداشت مقام عبدالجلیل رازی قزوینی در قم اشاره کرد و گفت: این همایش با پیام مقام معظم رهبری برگزار شد که ادامه این مراسم فردا در قزوین برگزار خواهد شد./950/پ202/ج

ارسال نظرات