۰۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۹
کد خبر: ۱۲۹۶۴۰

اعتراض زنان محجبه آذربایجان به سیاستهای ضد دینی حکومت

خبرگزاری رسا ـ جمع کثیری از زنان محجبه باکو به دعوت حزب اسلامی جمهوری آذربایجان در پارک ملی باکو حضور یافته و نسبت به برنامه های ضد دینی در این کشور اعتراض کردند.
آذربايجان


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از آران نیوز، همزمان با برگزاری مسابقات مستهجن یورویژن در باکو جمع کثیری از زنان محجبه این شهر با دعوت حزب اسلامی جمهوری آذربایجان در پارک ملی باکو حضور یافته و هویت اصیل و تاریخی کشور آذربایجان را به میهمانان شرکت کننده در یورویژن معرفی کردند.

معترضین هدف از برپایی این اقدام نمادین را معرفی فرهنگ مردم به افراد شرکت کننده در مسابقات یورویژن دانستند و اعلام کردند: فضای باکو فقط آنچه در سالن برگزاری مسابقات دیده اند نیست، بلکه اعتقادات اسلامی و فرهنگ اصیل مشرق زمین از مؤلفه های اصلی فرهنگ آذری محسوب می شود.

لازم به ذکر است، حضور زنان محجبه در پارک ملی در حدی بود که نیروهای امنیتی با توجه به حضور برخی میهمانان خارجی در پارک نتوانستند مانع پیاده روی زنان محجبه شوند.

حکومت آذربایجان در سالهای اخیر قوانین ضد دینی و علیه مسلمانان که جمعیت کثیر این کشور را تشکیل می دهند اجرا می کند و رژیم صهیونیستی نیز نفوذ بسیاری در مقامات آذربایجان دارد./982/ب903/ک

ارسال نظرات