۱۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۲۹۹۵۱
حجت الاسلام پورمحمدی:

اندیشه‌های امام تهدید جدی برای موجودیت رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: انقلاب اسلامی ایران و اندیشه‌های امام راحل تهدید جدی برای موجودیت رژیم صهیونیستی است.
حجت الاسلام مصطفي پورمحمدي رييس سازمان بازرسي کل کشور


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی، رییس سازمان بازرسی کل کشور، صبح امروز در جمع مردم تبریز در مسجد خاتم الانبیای شهرک زعفرانیه اظهار داشت: امام خمینی(ره) روحیه خودباوری را به ملت های مسلمان هدیه کرد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در طول 33 سال گذشته مقابل ابرقدرت‌های شرق و غرب ایستادگی کرده و تهدیدهای نظامی، تحریم‌ها و حتی جنگ‌های رسانه‌ای نه تنها نتوانسته خللی در عزم و اراده ملت ایران ایجاد کند، بلکه موجب شده ایران اسلامی تهدیدی برای رژیم های ضدبشری و ضداسلامی باشد.

حجت الاسلام پورمحمدی خاطرنشان کرد: آنچه که عزت و عظمت ما را در مقابل استکبار جهانی بالا برده است، اعتقادات و پیروی ما از مشی و راه حضرت علی (ع) است، اما نباید نسبت به وضعیت موجود خیالمان راحت باشد، بلکه همواره باید مراقب توطئه های دشمنان باشیم.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی ایران و اندیشه‌های امام راحل تهدید جدی برای موجودیت رژیم صهیونیستی است، اظهار داشت: 65 سال از تشکیل رژیم صهیونیستی می گذرد، در 30 سال نخست تاسیس، این رژیم همواره سیر صعودی خود را حفظ کرده بود تا جایی که انقلاب اسلامی در ایران به وقوع پیوست و از آن سال ها به این طرف این رژیم غاصب همواره سیر نزولی داشته است.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به نقش ایران در انقلاب فلسطین گفت: تنها کمکی که ما به فلسطینی ها کرده ایم این بود که به جوانان این کشور روحیه داده ایم و گفته ایم که در دفاع از کیان ملی خود از مرگ نترسید.

وی رسالت همگان را تلاش در جهت عزت و تعالی هر چه بیشتر انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: با وجود این که در دنیای کنونی قدرت کشورها بر اساس داشته های مادی و نظامی سنجیده می شود، اما تمام ابرقدرت های جهان بر این حقیقت اعتراف دارند که جمهوری اسلامی ایران قدرتی غیرقبل مهار در منطقه است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر این که در طول 33 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حقیقت صدر انقلاب اسلامی در مناطق مختلف جهان بودیم، تصریح کرد: نمونه بارز اصل غیرقابل انکار، جنبش بیداری اسلامی است که جهان غرب را به واهمه انداخته است./935/پ203/ب

ارسال نظرات