۱۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۳۰۰۵۶
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

انحراف از خط فکری امام، انقلاب را به چالش می‎کشاند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی گفت: گرامیداشت شخصیت امام راحل در حقیقت بزرگداشت شعائر اسلامی است، امروز همگان بر سر سفره انقلاب اسلامی نشسته‌ایم، انقلابی که حاصل تبعیدها، شکنجه‌ها و شهادت علما و فرزندان این ملت بوده است.
امام خميني (ره)
حجت الاسلام علی انتظاری، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی، در گفت‌و‎گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز که همزمان با سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ترتیب یافت، اظهار داشت: امروز آرمان ها و اندیشه های امام (ره) در همه ممالک دنیا جاودانه شده و این از افتخارات نظام اسلامی است.

وی با بیان این که امام(ره) مایه خیر و برکت برای ملت ایران و عموم مسلمانان جهان اسلام است، خاطرنشان کرد: گرامیداشت شخصیت امام راحل در حقیقت بزرگداشت شعائر اسلامی است، امروز همگان بر سر سفره انقلاب اسلامی نشسته‌ایم، انقلابی که حاصل تبعیدها، شکنجه‌ها و شهادت علما و فرزندان این ملت بوده است.

امام جمعه جلفا با هشدار نسبت به این‌که دشمنان به دنبال تحریف در شخصیت امام خمینی(ره) هستند، ادامه داد: متأسفانه برخی با طرح موضوعاتی سعی در خدشه‎دار کردن شخصیت والای امام(ره) دارند که باید بدانند ملت ایران همچنان به آرمان ها و اصول امام پایبند هستند.

وی با اشاره به استقامت و ایستادگی امام راحل در مقابل ابرقدرت‌های شرق و غرب تصریح کرد: امام راحل با تمام مشکلات و مانع تراشی‎های داخلی و خارجی برنامه های اسلام را به اجرا گذاشت و امروز اهداف آن بزرگوار در جهان و تمام ممالک اسلامی به الگو تبدیل شده است.

حجت الاسلام انتظاری تأکید کرد؛ اگر خط و فکر امام ذره ای به انحراف کشانده شود، به یقین از انقلاب چیزی نخواهد ماند، عموم مردم باید با شناخت راه و هدف امام خمینی(ره) دشمنان بار دیگر در رسیدن به اهداف شوم خود مایوس بگذارند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عزت و اقتدار روزافزون نظام اسلامی ایران اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی هر روز شاهد زوال رژیم صهیونیستی در جهان هستیم که از برکات ولایت فقیه بوده است.

وی ادامه داد: به یقین انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و حضرت آیت الله خامنه‏ای تنها به سود ملت ایران نبوده، بلکه امروزه شاهد استفاده از ثمرات این انقلاب در سراسر جهان هستیم، به یقین آرمان‌ها، اهداف و ارزش های الهی انقلاب اسلامی و امام راحل خواست تمام بشریت ظلم‌ستیز است.

امام جمعه جلفا تداوم راه و آرمان امام راحل را تنها با ولایت مداری و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: به‌حق ایشان خلف صالحی برای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بوده‌اند، چراکه فتنه‌ها و توطئه های دشمنان در دوران رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای کمتر از فتنه‌های رهبری امام راحل نبوده است./935/ت302/س
ارسال نظرات