۱۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۳۰۰۶۳
استاد حوزه علمیه خوزستان:

شناخت امام خمینی شناخت ارزش‏های والای انسانی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه خوزستان بیان داشت: سیره امام خمینی(ره) توجه به مردم و تلاش در راستای رفع مشکلات مردم بود؛ از این رو باید کوشید تا آرمان ها و اهداف امام خمینی(ره) در جامعه بیشتر شناخته شود و عمق شناخت از شخصیت جامع ایشان باید افزایش یابد.
امام خميني(ره)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، استاد حوزه علمیه خوزستان، امروز در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) که در گتوند برگزار شده بود، اظهار داشت: امام خمینی(ره) رهبری فقیه و بزرگی بودند که مردم ایران هیچ‌گاه یاد و خاطره این رهبر ساده‌زیست و والا را فراموش نمی‌کنند.

وی در ادامه با بیان این که شناخت امام خمینی(ره) شناخت بسیاری از ارزش های والای انسانی است، بیان داشت: شناخت امام خمینی(ره) به نوعی شناخت بسیاری از ارزش‌های والای انسانی بود؛ چرا که این رهبر بزرگ با تلاش‌های خود توانست انسان را به بهترین جایگاه خود در جهان مادی برساند و طرح‌های مادی جهان شرق و غرب را برای موفقیت انسان باطل کند.

باید آرمان های امام خمینی را برای جامعه تبیین کرد

این فعال عرصه فرهنگی با اشاره به این که سیره امام خمینی(ره)، سیره ای مردم‌گرایی بود، اذعان داشت: سیره امام خمینی(ره) توجه به مردم و تلاش در راستای رفع مشکلات مردم بود؛ از این رو باید کوشید تا آرمان ها و اهداف امام خمینی(ره) در جامعه بیشتر شناخته شود و عمق شناخت از شخصیت جامع ایشان باید افزایش یابد.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول با تأکید بر این که امام خمینی(ره) مصداق عینی یک انسان کامل است، اظهار داشت: امام خمینی ‌‌بر دل‌ها حکومت می‌کرد و خود را از تمام قید و بندهای دنیا رها کرده بود و به راستی که ایشان مصداق عینی یک انسان کامل بود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی تصریح کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی در واقع در اسلام ذوب شده بود و یک اسوه در اسلام بود و اسلام‌شناسی عالم و سیاستمداری بود که معادلات دنیا را می دانست و البته بضاعت و سرمایه علمی بسیار بالایی داشت.

امام جمعه دزفول در پایان سخنانش اظهار داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران توانست برای ما و برای دنیای امروز یک الگوی کامل حکومت معرفی کند، به گونه ای که استکبار جهانی و صهیونیست‌ها در مبارزه با این الگو مانده‌اند./9455/ت303/س
ارسال نظرات