۱۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۱۳۰۱۴۸
رییس مجمع علمای عراق:

رسالت امام خمینی دشمنان اسلام را به لرزه درآورده است

رییس مجمع علمای عراق گفت: قیام ملت ها برای مقابله با ظلم و استکبار جهانی ریشه در انقلاب اسلامی ایران دارد و امام خمینی (ره) الگوی امت اسلامی است.
شيخ عبدالوهاب الملا


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ خالد الملا رییس مجمع علمای عراق در گفت‎وگو با شبکه العالم اظهار داشت: امام خمینی (ره) الگوی امت اسلامی است و ایشان متعلق به مذهب یا کشوری خاص نیست و انقلاب اسلامی ایران همچنان مایه قوت ملتهائی است که علیه ظلم و استکبار جهانی قیام کرده اند.

رییس مجمع علمای عراق افزود: ملت ها به انقلاب اسلامی ایران و رسالت امام خمینی (ره) ایمان دارند و معتقدند که انقلاب اسلامی ایران و رسالت امام خمینی (ره) دشمنان اسلام را به لرزه درآورده است.

شیخ الملا گفت: بیست و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام با مرحله بسیار مهمی در تاریخ امت اسلامی همزمان شده است و امت اسلامی احساس می کند که قیام علیه ظالم تنها راه حل برای نیل به اهداف خود است.

رییس مجمع علمای عراق افزود: شخصیت هائی مانند امام خمینی (ره) روح امید را در کالبد امت اسلامی می دمند و نباید چنین شخصیت هائی را منحصر به مذهب یا کشوری خاص دانست.

شیخ الملا اظهار داشت: امام خمینی (ره) آینده نگری واقعی بودند و این یکی از خصوصیات بارز ایشان به عنوان رهبر ملت ایران بود و ما نیز باید متخلق به این خصوصیت بشویم.

وی افزود: امام خمینی (ره) ، رژیم صهیونیستی را غده ای سرطانی می دانستند که باید از بین برود و همه مذاهب نیز این بیانات امام خمینی (ره) را می پذیرند و رژیم صهیونیستی را دشمن واقعی امت اسلامی می دانند./902/د101/ک

ارسال نظرات