۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۱۳۰۱۹۲
به همت موسسه فرهنگی دیجیتال کلک خیال غدیر؛

نرم‌افزار چندرسانه‌ای «قدر غدیر کلک خیال» منتشر می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر برنامه‌ریزی و تولید موسسه فرهنگی دیجیتال کلک خیال غدیر از تولید نرم‌افزار چندرسانه‌ای «قدر غدیر کلک خیال» خبر داد و گفت: این نرم‌افزار که به منظور آشنایی کودکان با شخصیت و ابعاد زندگی پر فیض امیرمؤمنان حضرت علی(ع) تولید شده است، به زودی منتشر خواهد شد.
غدير


به گزارش خبرگزاری رسا، اشکان ناوران، مدیر برنامه‌ریزی و تولید شرکت پویانمایی نقش جهان و موسسه فرهنگی دیجیتال کلک خیال غدیر از تولید نرم‌افزار چندرسانه‌ای «قدر غدیر کلک خیال» خبر داد و گفت: این نرم‌افزار که با موضوع زندگانی حضرت علی(ع) و به منظور آشنایی کودکان با شخصیت و ابعاد زندگی پر فیض امیرمومنان حضرت علی(ع) در سال گذشته تولید شده که با دریافت گواهی ثبت و پروانه انتشار به زودی منتشر می‌شود.

ناوران با بیان این که این نرم‌افزار شامل بخش‌های مختلفی همچون «انیمیشن»، «بازی»، «فیلم» و «موسیقی» است، افزود: قسمت انیمیشن نرم‌افزار شامل انیمیشن‌های دوبعدی همراه با موسیقی با موضوع حضرت علی(ع) است و بازی‌های این مجموعه نیز در قالب پازل و جورچین و حافظه تصویری برای کودکان طراحی شده است.

وی افزود: ترانه‌هایی با موضوعات گوناگون درباره امام علی(ع) نیز با رویکرد انتقال اطلاعات از زندگی امام علی(ع) به کودکان و آگاه‌سازی آن‌ها از جنبه‌های مختلف زندگی امیرمؤمنان علی(ع) در این نرم‌افزار قرار گرفته است.

ناوران ضمن اشاره به دیگر آثار شرکت پویانمایی نقش جهان گفت: سیمای حضرت علی(ع) دربردارنده 140 دقیقه انیمیشن دو بعدی، انیمیشن همای رحمت، دربردارنده 50 قسمت 10 دقیقه‌ای، مقاتل‌خوانی انیمیشن دوبعدی 140 دقیقه‌ای درباره امام حسین(ع)، انیمیشن هزار و 400 دقیقه‌ای دوست من نماز، انیمیشن 200 دقیقه‌ای اصول و فروع دین، انیمیشن 10 قسمتی قصه حیوانات در قرآن و انیمیشن طرح حکمت با موضوع حجاب و عفاف از جمله آثار شرکت پویانمایی نقش جهان است که عمدتاً در سال‌های گذشته از طریق شبکه‌های تلویزیونی نیز پخش شده است. /907/د103/ن

ارسال نظرات