۱۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۳۰۳۰۱
آیت الله باریک بین:

مسؤولان زمینه گسترش فعالیت اقتصادی را در بخش خصوصی فراهم کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین موفقیت در جهاد اقتصادی را نیازمند توجه جدی به تولید ملی دانست و تصریح کرد: مسؤولان باید شرایط جذب بیشتر سرمایه‎گذاران بخش خصوصی در کشور را فراهم کنند.
نماينده ولي فقيه در قزوين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله هادی باریک‌بین، نماینده ولی فقیه در قزوین، امروز در نشستی با مسؤولان سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، بر تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید تأکید کرد.

وی، تقویت تولید ملی را زمینه ساز قطع کامل وابستگی از کشورهای بیگانه دانست و افزود: رشد تولیدات داخل سبب ارتقای جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های جهانی خواهد شد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مقام معظم رهبری با نامگذاری هر سال، راه پیشرفت و تعالی نظام را ترسیم می کنند، خاطرنشان کرد: مدیران کشور باید با تشکیل کارگروه های تخصصی در جهت تحقق منویات رهبری در سال جدید گام بردارند.

امام جمعه قزوین، موفقیت در جهاد اقتصادی را نیازمند توجه جدی به تولید ملی دانست و تصریح کرد: مسؤولان باید شرایط جذب بیشتر سرمایه‎گذاران بخش خصوصی در کشور را فراهم کنند.

آیت الله باریک بین با تأکید بر فراهم کردن شرایط سرمایه گذاری بیشتر بخش خصوصی در عرصه اقتصادی کشور، ادامه داد: افزایش سرمایه‎گذاری بخش خصوصی در کشور زمینه ساز توسعه اقتصادی ایران اسلامی را فراهم خواهد کرد.

وی ادامه داد: رسیدن به نقطه مطلوب توسعه اقتصادی باعث می شود که تهدیدها و تحریم های دشمنان علیه نظام اسلامی بی اثر باشد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که همه تلاش دشمنان، تضعیف جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی است، گفت: افزایش بیش از پیش وابستگی کشورمان با غرب در بخش های مختلف خواست اصلی دشمنان است.

آیت الله باریک بین با اشاره به این که تا قبل از پیروزی انقلاب، ایران در بسیاری از حوزه ها وابسته کشورهای غربی بود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز به برکت روح خودباوری که امام خمینی(ره) در ملت ایران به ویژه نسل جوان نهادینه کردند، کشورمان در بسیاری از بخش‎ها به خودکفایی رسیده است.

نماینده ولی فقیه در قزوین در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله کشاورزی اشاره کرد و با مهم ارزیابی کردن حمایت از تولیدات کشاورزی در کشور گفت: امروز حمایت همه جانبه از این صنعت مهم و سودآور کشور یک ضرورت است.

وی با اشاره به تلاش برای تولیدات مطلوب به مشتری از سوی کشاورزان خاطر‌نشان کرد: تولیداتی که از سوی کشاورزان با زحمت و تلاش فراوان به دست‌ می‌آید نیازمند این است که مسؤولان باید برای برطرف کردن مشکلات کوشا باشند.

آیت الله باریک بین، قزوین را یک مرکز و یک قطب کشاورزی در کشور دانست و گفت: خوشبختانه استان از نظر تولیدات مطلوب محصولات کشاورزی در کشور یکی از استان‌های نمونه بوده که محصولات آن افزون بر استفاده مردم استان قزوین مورد استفاده دیگر استان‌ها قرار می‌گیرد.

وی، استقلال قزوین را در بخش کشاوزی بسیار با اهمیت دانست و بیان کرد: باید با وحدت و همدلی به خصوص در بخش کشاورزی با برطرف کردن موانع و مشکلات برای مسیر علمی در این بخش بتوانیم خود‌کفا باشیم.

نماینده ولی فقیه در قزوین در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به ضرورت گسترش اجرای برنامه های دینی و قرآنی در سازمان های دولتی افزود: این سازمان ها باید با بهره گیری از توان روحانیت زمینه تقویت این گونه فعالیت‎ها را در دستگاه های دولتی فراهم کنند./950/پ202/س
ارسال نظرات