۱۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۱۳۰۳۵۱
خطیب جمعه رشت:

توطئه‎افکنی در سوریه نتیجه ترس غرب از تکرار بیداری اسلامی در قطر و عربستان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت رشت با بیان این که قطر و عربستان با غرب و رژیم صهیونیستی برای سرنگونی دولت سوریه متحد شده اند، ابراز داشت: تلاش برای سقوط دولت سوریه ناشی از ترس تکرار بیدرای اسلامی در قطر و عربستان است.
حجت الاسلام صديق عرباني، امام جمعه موقت رشت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گیلان، حجت الاسلام یوسف صدیق عربانی، امام جمعه موقت رشت، امروز در خطبه‏های نماز جمعه مرکز استان گیلان، جنایت‎های تررویستی در سوریه را محکوم کرد و گفت: اعلام کرد: قطر و عربستان با غرب و رژیم صهیونیستی برای سرنگونی دولت سوریه متحد شده اند.

خطیب نماز جمعه رشت با بیان این‎که تلاش حکام عرب برای سقوط دولت سوریه ناشی از ترس دیکتاتورهای عرب از ناحیه بیداری اسلامی است، اظهار کرد: روزگار، سرنوشت فرعون را برای حکام قطر و عربستان رقم خواهد زد.

امام جمعه موقت رشت اذعان کرد: علت گسترش جنایت‎های تروریستی در سوریه، حمایت مردم این کشور از دولت بشار اسد است.

وی افزود: گروهک‎های تروریستی با پشتیبانی تسلیحاتی غرب و مالی برخی کشورهای عربی به دنبال ایجاد جو وحشت در سوریه و تحت فشار گذاشتن مردم و دولت این کشور هستند.

این استاد حوزه و دانشگاه با انتقاد از روند رو به رشد گرانی گفت: فروشندگان باید سود منصفانه خود را در فروش اجناس لحاظ کنند.

وی با بیان این که گرانفروشی از مصادیق ظلم به مردم است، اعلام کرد: سازمان بازرسی، بازرگانی و فرمانداری‎ها باید نظارت بیشتری بر نرخ عرضه محصولات داشته باشند.

حجت الاسلام صدیق عربانی در ادامه با اشاره به آغاز فعالیت مجلس نهم اظهار کرد: نمایندگان گیلان نسبت به رفع مشکلات گیلان توجه جدی داشته باشند.

امام جمعه موقت رشت تأکید کرد: استان گیلان از مظلوم‌ترین استان‎های کشور است و مظلومیت آن زیر برگ‎های سبز درختان پنهان مانده است.

حجت الاسلام صدیق عربانی با تأکید بر تلاش ویژه نمایندگان گیلانی برای آبادانی و توسعه همه جانبه استان اظهار کرد: نتیجه بخش بودن تلاش های نمایندگان در
گرو ایجاد وحدت روحیه بین مجموعه مدیریتی استان و نمایندگان است.

خطیب نماز جمعه رشت، همچنین در خصوص مشکلات کشاورزان در آستانه فصل برداشت محصول اظهار داشت: کشاورزان گنجینه‎های جامعه هستند و حل مشکلات آنان امنیت غذایی پایدار را برای کشور قم خواهد زد./950/پ203/س
ارسال نظرات