۲۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۱۳۰۵۴۱
نایب رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

خون شیعه در رگ‎های حیاتی اسلام جریان دارد

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان با اشاره به تاثیر حادثه کربلا در ماندگاری اسلام بیان داشت: خون شیعه در رگ‎ھای حیاتی اسلام جریان دارد.
امين شھيدي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد امین شھیدی نایب رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان در همایش " قرآن واھل‎بیت" که روز گذشته باھدف اعلام ھمبستگی و استحکام ملی از سوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان در شهر بکهر برگزار شد در سخنانی با بیان این که شیعه ھموارہ دولتمردان باطل را به زانو در آوردہ است تاکید کرد: امام خمینی(ره) ھیچ وقت در مقابل درخواست‎ھای باطل تسلیم نشد و در این مبارزہ سختی‎ھای زیادی را تحمل کرد. 

وی افزود: راھی که امام خمینی(رہ) برای نجات امت اسلامی و محرومین جوامع ترسیم کردہ بود تنھا راہ نجات تمام امت‎ھا است.

حجت الاسلام شھیدی یکم جولای را روز سرنوشت ساز برای ملت شیعه پاکستان دانست و گفت : کاروان اتحادی که چند ماہ قبل از شھر کراچی به حرکت درآمدہ بود امروز به شھر بکھر رسیده و بزودی تمام شیعان پاکستان را زیر پرچم اتحاد خود قرار خواھد داد.

وی  با بیان این که مجلس وحدت مسلمین پاکستان برای استحکام ملی و ایجاد اتحاد و ارتباط بین تمام فرقه‎ھای اسلامی به میدان آمدہ است تصریح کرد: تا الان تمام تلاش‎ھای این مجلس به ثمر نشسته و امیدواریم با اتحاد و ھمدلی، دست به دست ھم دادہ و ثبات و امنیت کشور پاکستان را فراھم سازیم و دست دخالت بیگانگان و وھابی‎ھای افراطی را کوتاہ کنیم.

این دانشمند معروف پاکستانی با اشاره به اینکه تاریخ شریعت را، با خون شیعه نوشته اند و در رگ‎ھای حیاتی اسلام خون شیعه جریان دارد بیان داشت : شیعه پس از وفات پیامبر اسلام زیر تیغ ستمکاران قرار گرفت وحادثه کربلا اوج مصیبت شیعه بود که اسلام با خون شهدای آن جان تازہ ای گرفت.

نایب رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان با بیان این که دشمن واقعی استحکام ملی و استقلال پاکستان ، استکبار جھانی آمریکا واسرائیل وھمدست او حکومت سعودی است گفت: آمریکا واسرائیل دشمن انسانیت و دولت عربستان دشمن محبان محمد و آل محمد (ع) است.988/ب901/ک

ارسال نظرات