۲۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۳۰۶۲۵
نماینده ولی فقیه در استان فارس:

وجود سوریه مقاوم برای رژیم صهیونیستی خطرآفرین است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس بر ضرورت اتحاد مسلمانان در برابر استکبار جهانی تأکید کرد و گفت: برخی از کشورهای عربی به عنوان سرسپرده آمریکا از اهداف و برنامه‌های شوم رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند در حالی که از سرنوشت ملت‌های مظلوم منطقه غافل هستند.
حجت الاسلام و المسلمين ايماني حجت الاسلام والمسلمين ايماني نماينده ولي فقيه در استان فارس
آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تحولات سوریه، نقش آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه را در آشوب آفرینی در این کشور مورد توجه قرار داد و گفت: سوریه به عنوان یک کشور مهم و نخستین خط مماس با اسرائیل همیشه مورد توجه استکبار بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان این‌که کشور سوریه با شعار مقاومت حرکت خود را دنبال می‌کند، ابراز کرد: سوریه در طول این مدت هیچ‌گاه بر سر میز مذاکره با استکبار جهانی ننشسته و همیشه در برابر خواسته‌های آنها ایستادگی کرده است.

آیت الله ایمانی، وجود سوریه مقاوم در کنار مرزهای فلسطین اشغالی را برای استکبار جهانی خطرآفرین توصیف کرد و اظهار داشت: غربی‌ها به دنبال آن هستند تا کشور سوریه را به عنوان هم پیمان رژیم صهیونیستی قرار دهند و برای رسیدن به اهداف شوم خود به انواع توطئه‌ها دست می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس اضافه کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا در همین راستا آدمکشی، ترورهای کور و لشکرکشی به سوریه را در دستور کار قرار داده‌اند و با کمک ترکیه، عربستان و قطر به توطئه و اختلاف افکنی در این کشور می‌پردازند.

وی بر ضرورت اتحاد ملت‌های مسلمان در مقابله با استکبار جهانی تأکید و تصریح کرد: امروز بیشتر کشورهای عربی به عنوان سرسپرده آمریکا از اهداف و برنامه‌های شوم رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند، در حالی که از سرنوشت ملت‌های مظلوم فلسطین و بحرین غافل شده‌اند.

مقاومت کشورها در برابر رژیم صهیونیستی مورد تأیید و حمایت ایران است

آیت الله ایمانی در ادامه موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال سوریه و ملت‌های آزادیخواه را حمایت از آنها دانست و گفت: ایران همیشه طرفدار مقاومت بوده و هر کس در برابر رژیم غاصب اسرائیل ایستادگی کند مورد حمایت جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که هر کشوری علیه رژیم صهیونیستی قدم بردارد مورد تأیید و حمایت ایران است، اشاره کرد و ابراز داشت: حرکت دشمنان در سوریه برای شکستن خط مقاومت و وحدت ملی در این کشور است و با طرح تقسیم این کشور می‌خواستند اهداف شوم خود را دنبال کنند، اما ملت ایران بیدار است و از کشورهای مظلوم دفاع می‌کند.

وی همچنین خطاب به مسؤولان و سیاستمداران کشور سوریه عنوان کرد: مسؤولان این کشور باید خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند، توجه به اصلاحات در سوریه به صورت جدی باید دنبال شود و مسؤولان با کمک مردم توطئه دشمنان و بدخواهان اسلام را در این کشور خنثی کنند./927/ت302/ج
ارسال نظرات