۲۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۱۳۰۶۹۶
نماینده مردم اهواز در مجلس مطرح کرد؛

کشتار زنان و کودکان بی‌گناه سوری ارمغان دلارهای سعودی

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اهواز در مجلس نهم فروپاشی حکومت سوریه را رؤیایی کاذب برای کشورهای غربی و عربی تعبیر کرد و گفت: اینها باید فکر هرگونه فروپاشی حکومت سوریه را از ذهن خود بیرون کنند.
دکتر ناصر سوداني
نماينده مردم اهواز در مجلس شواري اسلامي
ناصر سودانی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به کشته شدن مردم سوریه در پی حمله تروریست های وابسته به کشورهای بیگانه، اظهار داشت: حامیان رژیم صهیونیستی در حال نسل کشی در سوریه هستند و برای رسیدن به منافع خود از خون کودک، زن و مرد نمی گذرند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی بویژه سازمان ملل و شورای امنیت در قبال این جنایات، ابراز داشت: سکوت سازمان های بین المللی عملی تکراری است، چراکه آنان بارها در برابر کشتار بی گناهان سکوت کردند.

وی با تأکید بر این‌که در برهه کنونی کشورهای عربی در حال برادرکشی در سوریه هستند، اظهار داشت: تروریست ها و منافقان با دلار و درهم های سعودی و قطری وارد سوریه می شوند تا مردم این کشور را به خاک و خون بکشند و این نشانگر برادر کشی از سوی کشورهای خائنی همچون عربستان و قطر است.

سودانی فروپاشی حکومت سوریه را رؤیایی کاذب برای کشورهای غربی و عربی تعبیر کرد و خطاب به آنان اظهار داشت: فکر هرگونه فروپاشی حکومت سوریه را از ذهن خود دورکنید؛ چراکه شاید در آینده اتفاقاتی رخ دهد که به ضرر متحدان آمریکا بویژه رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی خواهد بود.

وی افزود: تروریست ها می خواهند با حاکم کردن فضای نا امنی، رعب و وحشت اعتماد مردم را به حکومت مرکزی دمشق از بین ببرند، اما ملت سوریه هوشیار است و پشتیبان بشار اسد خواهند بود تا گروه های مقاومت لبنان و فلسطین لطمه نخورند و تضعیف نشوند.

وی درباره حمایت مقام‌های رژیم صهیونیستی از اقدامات تروریستی مخالفان دولت دمشق، ادامه داد: کشورهای مرتجع منطقه با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی برای معارضان سلاح و پول ارسال می کنند تا نا امنی و خشونت در سوریه تداوم یابد و مردم این کشور روی آرامش به خود نبینند.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم تصریح کرد: اگر جنگ داخلی در سوریه به راه افتد، به ضرر غرب، رژیم صهیونیستی و همسایگان این کشور خواهد بود، چراکه آن وقت مردم قیام می‌کنند و طومار همه قدرت‌های ضد مقاومت را یکجا به هم می پیچند.

وی اوضاع سوریه را متفاوت از لیبی و عراق خواند و افزود: دیکتاتورها بر آن دو کشور حاکم بودند و مردم می خواستند از جبرو ظلم آنان نفسی راحت بکشند، اما وقتی ملت سوریه از اصلاح قانون اساسی حمایت کرد و در انتخابات مجلس نیز مشارکت قابل قبولی داشت، مشخص می شود که پشتوانه مردمی دولت دمشق قوی و محکم است.

سودانی درباره طرح صلح کوفی عنان در سوریه یادآور شد:‌ قدرت های جهانی خواستار به شکست کشاندن این طرح هستند اما غلبه با مردم است و آنها تاکنون اجازه نداده اند چنین اتفاقی رخ دهد./9461/ت303/ج
ارسال نظرات