۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۳۰۷۹۴
به مناسبت شهادت امام موسی کاظم؛

ویژه‌نامه اینترنتی«رداپوش غربت» منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ ویژه‌نامه اینترنتی«رداپوش غربت» به مناسبت شهادت امام‌کاظم(ع)، از سوی مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان منتشر شد.
امام موسي کاظم عليه السلام


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ویژه‌نامه اینترنتی«رداپوش غربت» به مناسبت شهادت امام‌کاظم(ع) به همت بخش تاریخ و سیره معصومین تبیان در  سر‌فصل‌های مختلف منتشر و در فضای مجازی بارگذاری شد.

نماهنگ‌‌ها، نواهنگ‌ها، تصاویر ویژه، موبایل اسلامی، قفسه، مقالات، آورده‌اند که...، بشنو از دل، اشک قلم و ویژه‌نامه‌های پیشین از بخشهای تشکیل دهنده این ویژه‌نامه است.

حکایت، روضه، زیارت و توسل و سخنرانی و مداحی از قسمت‌های مختلف در بخش نواهنگ‌ها است و کتابخانه تخصصی امام‌کاظم(ع) و بانک جامع مقالات امام بخش قفسه این ویژه‌نامه را تشکیل می دهد و علاقه مندان به پیامک‌های تسلیت و محصولات ویژه مشترکین ایرانسل می توانند به بخش موبایل اسلامی این ویژه‌نامه مراجعه کنند.

بخش مقالات شامل مواردی از جمله سیری در مدرسه فرهنگی امام‌کاظم(ع)، رسالتی عظیم در زندان، پای درس اخلاق امام هفتم، پای درس اعتقادات امام‌هفتم، زندگی عقلانی برابر با زندگی دیندارانه، نگاهی بر صفات کبریایی هفتمین پیشوا، با امام‌کاظم در سایه قرآن، صلابت و مدارا در سیره امام‌کاظم(ع)، مردی بهشتی در دیاری جهنمی، کیست این عبدصالح و امام نیکوسیرتان در این ویژه‌نامه است.

در بخش آورده‌اند که... موضوعاتی همچون تفاوت سادات هاشمی و عباسی، سفر از چین تا طالقان بر روی ابر، کوی به کوی به دنبال بهترین دین، سلطان ستمگر اما ترسو و پسر بر بالین پدر مطرح شده است.

در بخش اشک قلم به موضوعاتی چون السلام و علیک یا مادر، امتداد قصه‌ ایوب، همسایه‌ی دیوار به دیوار مرگ، دیدن روی رضا را آرزو دارم خدایا و اول به شأن شامخ و دیگر زبان به هتک اشاره شده است.

در بخش پایانی این ویژه نامه نیز مطالبی همچون،‌ صبر در زنجیر، باب‌الحوائج، مرد میدان و عابد زندان، صبر و استقامت در بند و خورشید در زندان گنجانده شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از این ویژه نامه به آدرس اینترنتی www.tebyan.net مراجعه کنند./907/ ت303/ن

ارسال نظرات