۲۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۱۳۰۸۸۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

ثبت‌نام طرح قرآنی 1446 در کرمانشاه اجرایی شد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، اظهار داشت: طرح قرآنی 1446 چند سال گذشته به صورت کشوری به اجرا در آمده و پیش‌بینی می‌شود در پایان آن هزار نفر از قرآن ‌آموزان در مؤسسات قرآنی حافظ جزء 30 قرآن کریم شوند.
حجت الاسلام آفتابي ، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي کرمانشاه


حجت الاسلام محمد آفتابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به اجرای طرح قرآنی 1446 در مؤسسات قرآنی کرمانشاه، اظهار داشت: ثبت‌نام طرح قرآنی 1446 همزمان با کشور و به صورت سراسری در مراکز و مساجد و مؤسسات قرآنی استان کرمانشاه در حال اجرا است.

وی افزود: این طرح در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج حفظ قرآن کریم که به عنوان مقدمه تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم در کشور است، برگزار می‌شود.

این مقام مسؤول بیان داشت: از آنجا که این طرح به عنوان یک راهبرد قرآنی مدنظر بوده، علاقه‎مندان و فعالان قرآنی می‌توانند همزمان از برنامه‌های آموزشی و ترویجی که در تمامی شبکه‌های صدا و سیما که طبق جدول زمان‌بندی شده پخش خواهد شد، استفاده کنند.

حجت الاسلام آفتابی گفت: ثبت‌نام حفظ جزء 30 قرآن از 24 تا 30 خرداد‌ماه ادامه دارد و علاقه‎مندان می‌تواند با مراجعه به مؤسسات قرآنی نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم‌های نام‌نویسی اقدام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، اظهار داشت: طرح قرآنی 1446 چند سال گذشته به صورت کشوری به اجرا در آمده و پیش‌بینی می‌شود در پایان آن هزار نفر از قرآن ‌آموزان در مؤسسات قرآنی حافظ جزء 30 قرآن کریم شوند./9465/ت303/ب

ارسال نظرات