۰۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۱۳۱۷۷۵
سردار احمدی ‌مقدم:

نیروی انتظامی مخالف اجرای اهداف شیطانی غرب در کشور است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده ناجا با بیان این که نیروی انتظامی در مقابله با تهدیدهای نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان تلاش می کند، گفت: غرب با اهداف شیطانی به دنبال هویت‌زدایی از جوامع اسلامی است و در این مسیر شدیدترین تهاجم فرهنگی را به کشور تحمیل می کند.
سردار احمدي مقدم سردار احمدي مقدم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی، امروز در جمع نیروهای انتظامی و مرزداری مستقر در استان اردبیل اظهار داشت: نظام اسلامی ایران پس از پیروی انقلاب همواره مورد آماج شدیدترین حملات فرهنگی، اعتقادی و رسانه‌ای دشمن قرار داشته است.

وی با تاکید بر این‌که همه تلاش غرب براندازی نظام ولایی در کشور است، خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از مرزهای عقیدتی و ارزش‌های دینی اهمیتی کم‌تر از مرزبانی جغرافیایی ندارد، مرزداری به ظاهر حراست از خاک است، اما اهمیت مرزبانی از خاک مملکت اسلامی به لحاظ وجود ارزش های دینی و معنوی بیشتر است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این‌که نیروی انتظامی در مقابله با تهدیدهای نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان، حافظ ارزش‌های دینی و اجتماعی نظام اسلامی است، افزود: دفاع از ارزش‎های اسلامی و دینی در جامعه مسؤولیت خطیر نیروی انتظامی به شمار می رود.

احمدی‌مقدم ادامه داد: حراست از ارزش‌ها و ارتقای امنیت در جامعه نیازمند این است که فرد نگهبان باطن، نفس و ضمیر خود را به روح عدالت و ارزش های اسلامی مزین کند، نیروی انتظامی باید برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمنان تلاش و با تقویت روح دینی از ارزش‌های اسلامی محافظت کند.

احمدی مقدم در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح این‌که هدف اصلی دشمن در ترویج مواد مخدر، مشروبات الکلی و فرهنگ مبتذل، انحراف فکری و عقیدتی جوانان جامعه اسلامی است، افزود: غرب با اهداف شیطانی به دنبال هویت‌زدایی از جوامع اسلامی است و در این مسیر شدیدترین تهاجم فرهنگی را به کشور تحمیل می کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در پی ترویج لذت‎جویی زودگذر میان جوانان هستند، از این رو نیروی انتظامی باید مجاهدت بیشتری در مقابله با هجمه فرهنگی، عقیدتی و اخلاقی دشمنان داشته باشد، چراکه رسالت خطیر نیروی انتظامی حفظ و حراست از ارزش‌های دینی و احکام الهی در جامعه است.

همچنین علی روستایی، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل در سخنانی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های مرزبانی در استان اردبیل پرداخت و اظهار داشت: امنیت و آرامش در جوامع لازمه تحقق عدالت است که در سایه‌سار دین و حفظ شعایر اسلامی می‌تواند گسترش یابد.

وی ارتقای شاخص‌های امنیتی و اخلاقی در استان اردبیل را مورد اشاره قرار داد و افزود: استمرار طرح‌های امنیت اخلاقی و اجتماعی به عنوان یک مطالبه حقیقی مردم همیشه مدنظر نیروی انتظامی بوده است./935/
پ202/س
ارسال نظرات