۱۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۱۳۱۹۱۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

گفتمان امام راحل با عبور از مرزهای جغرافیایی در قلب ملت‌های دنیا جای گرفته است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین با بیان این که تلاش غرب برای جلوگیری از گسترش اندیشه های متعالی امام راحل، بی‎ثمر است، گفت: گفتمان امام راحل و انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و امروز در قلوب ملت های آزاده و مسلمان دنیا جای گرفته است.
نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله هادی باریک بین، نماینده ولی فقیه در قزوین، روز گذشته در دیدار با اعضای حزب مؤتلفه اسلامی استان به تلاش استکبار برای بی ریشه کردن هویت دینی و انقلابی افراد به ویژه نسل جوان اشاره کرد و گفت: باید با ترویج مناسب ارزش های دینی و انقلابی در جامعه را در برابر تهاجم غرب واکسینه کنیم.

 

وی با بیان این که غرب با تهاجم سازمان یافته ای به جنگ با ارزش های دینی و انقلابی آمده است، افزود: اما قدرت و تکنولوژی آنها با وجود همه پیشرفت های صورت گرفته در برابر قدرت عظیم اسلامی و انقلابی حرفی برای گفتن ندارد و همواره بازنده میدان است.

 

نماینده مردم قزوین درمجلس خبرگان رهبری به بیش از سه دهه توطئه از سوی دشمنان دربرابر نظام اسلامی اشاره کرد وادامه داد: مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب در پی تضعیف جایگاه این نظام دینی در جهان بودند.

 

آیت الله باریک بین با اشاره به این که امام خمینی(ره) با رهبری نهظت عظیم دینی گفتمان جدیدی را در عرصه بین المللی مطرح کردند، ادامه داد: گفتمان جدید امام راحل منافع استکباری و استعماری غرب را به خطر انداخت و به همین دلیل آنها مخالف اندیشه های امام خمینی(ره) هستند.

 

نماینده ولی فقیه درقزوین با بیان این که امام زمینه بیداری ملت های آزاده و مسلمان را فراهم کردند، تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با خارج کردن دین از حصار ظلمت و تاریکی و بازگرداندن آن به عرصه اجتماع زمینه تعالی و شکوه ارزش های ناب اسلامی را فراهم کردند.

 

امام جمعه قزوین دربخش دیگری از سخنانش با اشاره به این که امروز اندیشه و گفتمان امام راحل و انقلاب اسلامی در همه دنیا بسط و گسترش یافته است، افزود: این مسأله سبب هراس و نگرانی بسیاری برای مستکبران عالم شده است.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین با بیان این که تلاش غرب برای جلویگری از گسترش اندیشه های متعالی امام راحل بی فایده است، خاطرنشان کرد: گفتمان امام راحل و انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و امروز در قلوب ملت های آزاده و مسلمان دنیا جای گرفته است.

 

آیت الله باریک بین با اشاره به این که غرب با ترویج بی بندوباری و فساد در پی انحراف نسل جوان و انقلابی کشورمان است، گفت: متأسفانه ریشه بسیاری از ناهنجاری های اخلاقی و جرائم ناشی از ترویج فرهنگ غربی است که از سوی ماهواره به صورت هدفمنمد با تبلیغات رنگارنگ و فریبنده در میان نسل جوان ترویج می شود.

 

امام جمعه قزوین در بخش پایانی سخنان خود بر احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد و گفت: ترویج به موقع و مناسب این فریضه دینی زمینه کاهش بسیاری از مشکلات اجتماعی را فراهم خواهد کرد.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر باید از سوی افراد آگاه و مطلع انجام شود، خاطرنشان کرد: اجرای صحیح این فریضه دینی تأثیرگذاری آن را دو چندان خواهد کرد.

 

آیت الله باریک بین همچنین حزب مؤتلفه را از تشکل های قوی و مذهبی در راستای ولایت دانست و اظهارداشت: در این حزب افراد آگاه، مومن، ولایتمدار و ارزشی حضور دارند و در گذشته نیز افراد متعهدی را در خیل شهیدان تقدیم نظام اسلامی کرده اند که باید یادشان گرامی داشته شود./950/پ202/س

 

ارسال نظرات