۱۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۱۳۲۲۹۲
امام جمعه آمل:

ایستادگی در برابر تحریم اقتصادی راه خنثی سازی فتنه استکبار است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل گفت: امروز باید با قدرت و مقاومت در برابر تحریم ها ایستادگی کرده و نقشه های باطل و بیهوده ایادی استکبار جهانی را به نیستی و نابودی تبدیل کنیم.
امام جمعه آمل

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمد علی رحمانی، امام جمعه آمل، امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان  با بیان این که مسؤولان باید در ترویج عفت اسلامی بیشتر تلاش کنند، گفت: مردم را باید با تبیین مناسب ارزش های دینی به سمت دین جذب کنیم که در این راستا امر به معروف و نهی از منکر به منظور اعتلای فرهنگ حجاب و عفاف باید در جامعه و در بین آحاد مردم و مسؤولان رواج پیدا کند.

 

وی با اشاره به گسترش شرک ورزی و سابقه تاریخی آن در زندگی جوامع گفت: موحد بودن در فطرت ما انسان ها است ولی عده ای با این که خدا را قبول دارند شرک را پرستش می کنند و دلیل اصلی آن سستی در عبادت کردن از سوی انسان است.

 

حجت الاسلام رحمانی با تاکید بر این که شرک ورزی جز بیچارگی نتیجه ای را در بر نخواهد داشت گفت: انسان باید تمام اعمال و رفتار خود را با اذن الله و در راستای خشنودی باری تعالی انجام دهد.

 

امام جمعه آمل افزود: امروز باید با قدرت و مقاومت در برابر تحریم ها ایستادگی کرده و نقشه های باطل و بیهوده ایادی استکبار جهانی را به نیستی و نابودی تبدیل کنیم و به آنان نشان دهیم که ملت ایران استوار تر از همیشه بر پای آرمان های والای خود ایستاده است.

 

حجت الاسلام رحمانی به وضعیت منطقه پس از بیداری اسلامی اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه امروز مردم بحرین تاوان ایستادگی و استقامت خود را پس می‌دهند، گفت: آل‌خلیفه و آل‌سعود واقعا در بحرین و عربستان شیعه‌کشی می‌کنند.

 

استاندار مازندران: منتظر واقعی کسی است که پشتیبان ولایت فقیه باشد
سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران نیز امروز در اجتماع عظیم مردم آمل در مصلای بزرگ قدس این شهرستان با بیان این که منتظر واقعی کسی است که پشتیبان ولایت فقیه باشد گفت: امام عصر در تمام امور ناظر بر احوال ما شیعیان است که در این راستا باید به منظور عدالت محوری و خدمت به مردم تمام سعی و تلاش خود را انجام دهیم.
استاندار مازندران با تاکید بر این نکته که تحریم ها تاثیری در اراده ملت ایران نخواهد داشت و نقشه های شوم دشمنان همچون گذشته به نابودی کشیده خواهد شد، افزود: با روحیه پر امید و جوشش ایمانی که در مردم کشور ما وجود دارد نه تنها این تحریم ها را با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت، بلکه با همت متخصصان داخلی خواهیم توانست به رشد و توسعه بالا دست یابیم.
طاهایی به فلسفه ملاقات های عمومی با مردم در مصلا اشاره کرد و گفت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از همین مصلاها و مساجد با پیروی از منویات امام خمینی(ره) به مناطق عملیاتی اعزام می شدند و در دوران پیامبر اکرم نیز از این اماکن به منظور بررسی و رفع مسائل و مشکلات مردمی بهره برده می شد.
نماینده عالی دولت در استان مازندران، شهرستان آمل را خاستگاه عالمان بزرگی دانست که به عنوان افتخار جهان تشیع هستند و همه مردم از فیوضات و آثار آنان بهره می برند و در راستای رشد و توسعه معنوی خود به کار می گیرند./950/پ202/س
ارسال نظرات