۱۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۳۲۴۰۰
از سوی مدرسه علمیه عالی نواب؛

طرح «هر روز مباحثه نهج البلاغه در خانه» برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول فرهنگی مدرسه علمیه عالی نواب مشهد از برگزاری طرح «هر روز مباحثه نهج البلاغه در خانه» در این مدرسه خبر داد.
نهج البلاغه

 

حجت الاسلام رحمانی، مسؤول فرهنگی مدرسه علمیه عالی نواب مشهد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: طرح «هر روز مباحثه نهج البلاغه در خانه»، از سلسله طرح های نور در خانه در مدرسه علمیه عالی نواب مشهد ویژه طلاب و خانواده های آن ها در این مدرسه برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که طلاب در این طرح روزانه دقایقی متن نهج البلاغه را مباحثه کرده و در صورت امکان متن را حفظ می‎کنند، افزود: ایجاد محیطی صمیمی در خانه بر محور سخنان ائمه اطهار(ع)، رشد معنوی و معرفتی همگانی در خانه، آشنایی طلاب و خانواده آنان با نهج البلاغه برای استفاده در تبلیغ و دعوت علمی دیکران مخصوصا فرزندان به انس و صمیمیت در خانه از فوائد این طرح است.

مسؤول فرهنگی مدرسه علمیه عالی نواب مشهد با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند «نهج البلاغه را باید خواند و فرا گرفت و در دوران اخیر بسیاری از متفکران و اندیشمندان غیر مسلمان با نهج البلاغه آشنا شدند»، توصیه کرد: طلاب و خانواده های آنان باید در این طرح سعی کنند که به نظرات یکدیگر اهمیت داده و در تصحیح و تکمیل نظرات یکدیگر تلاش کنند./968/پ203/س

ارسال نظرات