۱۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۳۲۴۲۱
جامعه المصطفی العالمیه برگزار کرد؛

حضور طلاب ده‌ها کشور از سراسر جهان در همایش مهدویت

خبرگزاری رسا ـ معاون تربیتی مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی مدرسه المهدی(عج) وابسته به جامعه المصطفی(ص) العالمیه از برگزاری همایش مهدویت در استان چهار محال بختیاری با همکاری استانداری این استان خبر داد.
طلاب غير ايراني

 

حجت الاسلام غلامعلی سنجری، معاون تربیتی مدرسه المهدی و دبیر همایش مهدویت، در گفت‌وگو با خبرنگاری خبرگزاری رسا درباره جزئیات این همایش گفت: همایش مهدویت با حضور 170 طلبه از 40 کشور جهان همچون آمریکا، سوئد، دانمارک، هند، کشمیر و برخی از کشورهای آفریقایی با هدف توضیح و تشریح مباحث تخصصی و متنوع  مهدویت با حضور اساتید مرکز تخصصی مهدویت و همچنین نشان دادن جاذبه‌های توریستی استان چهارمحال بختیاری، در این استان برگزار شد.

 وی همچنین بیان داشت: این همایش از دوشنبه هفته گذشته به مدت 5 روز ادامه داشت و با توجه به تقارن این همایش با میلاد امام زمان(عج)، طلاب حاضر در این همایش شب نیمه شعبان را در مسجد امام رضا(ع) میرآباد به همراه مسؤولان سازمان تبلیغات شهرکرد و مردم این شهر به احیاء گذراندند.  

 دبیر این همایش در پایان اضافه کرد: دانشگاه ملی شهرکرد میزبانی این همایش را بر عهده داشت و همچنین پس از پایان این همایش کلیه طلاب از گلزار شهدا و آرامگاه و قبور علما و عرفا واقع در تخت فولاد اصفهان بازدید کردند./908/پ203/ن

ارسال نظرات