۱۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۳۲۴۲۴
صبح امروز صورت گرفت؛

عیادت مدیر حوزه علمیه استان تهران از حجت الاسلام مقدس

خبرگزاری رسا ـ صبح امروز مدیر حوزه علمیه استان تهران به همراه معاونان خود از متولی مدرسه علمیه خاتم الاوصیا عیادت کرد.
حجت الاسلام مقدس

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ساعت 11صبح امروز یکشنبه هجدهم تیرماه حجت الاسلام والمسلمین خسروشاهی، مدیر حوزه علمیه استان تهران به همراه معاونین آموزش و امور مدارس، پژوهش و امور طلاب حوزه علمیه استان تهران از حجت‌الاسلام مقدس، تولیت مدرسه علمیه خاتم‌الاوصیا(ص( عیادت کردند.

 

گفتنی است، در این ملاقات مدیر حوزه علمیه استان تهران با اشاره به فعالیتهای حجت الاسلام مقدس، منطقه شرق تهران را نیازمند چنین عالمی دانسته و برای وی آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون کرد.

 

حجت الاسلام مقدس روز سه شنبه سیزدهم تیرماه بر اثر تصادف با وسیله نقلیه، با شکستگی از ناحیه پا، دنده و سر مواجه شده‌ و قرار است روز دوشنبه پای ایشان تحت عمل جراحی قرار گیرد.

 

 

لازم به ذکر است وی در طول 44 سال فعالیت مبارزاتی و فرهنگی در مسجد خاتم الاوصیا به دلیل حسن اخلاق و انس با مردم در زمینه جذب جوانان و اخلاق در منطقه از چهره محبوبی برخوردار است.

 

 وی قبل از پیروزی انقلاب به همراه شهید حجت الاسلام حسین غفاری در مسجد خاتم الاوصیا به مبارزه علیه رژیم ستمشاهی و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و خاتمه دفاع مقدس با تاسیس مدرسه علمیه خاتم الاوصیا ویژه برادران و موسسه فرهنگی خاتم الاوصیا ویژه خواهران همواره حامی فعالیتهای علمی و پژوهشی بوده است.

قابل توجه اینکه علیرغم محبوبیت و فعالیت حجت الاسلام مقدس، در طول این ایام از بین مسؤولان فقط مدیر حوزه علمیه استان تهران به عیادت ایشان رفته است./959/پ202/ب

ارسال نظرات