۱۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۱۳۲۴۴۹

پرسش و پاسخ تاریخی از کانال انگلیسی ندای اسلام پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ برنامه «پرسش و پاسخ تاریخی» برای آشنایی مخاطبان با تاریخ راستین صدر اسلام از دیدگاه شیعه برای انگلیسی زبانان پخش می‌شود.
راديو معارف

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ایجاد شبهه اعتقادی و تاریخی یکی از بزرگترین میادین تهاجم عقیدتی و فرهنگی است، کانال ندای اسلام رادیو معارف در راستای فعالیت خود در راستای ترویج دین اسلام و مذهب تشیع در میان مخاطبان انگلیسی زبان، اقدام به تولید و پخش برنامه‌هایی برای پاسخگویی به شبهات مطرح شده در مورد دین اسلام و مذهب تشیع کرده است. به همین مناسبت برنامه «پرسش و پاسخ تاریخی«Question & Answer on Islamic History» با هدف شبهه زدایی از وقایع تاریخی و آشنا سازی مخاطبان انگلیسی زبان با تاریخ راستین صدر اسلام از دیدگاه شیعه روی آنتن می‌رود.

محورهای موضوعی این برنامه، پاسخ به شبهات حوزه تاریخ اسلام، شبهات وارده درباره زندگی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله، جریانات پس از هجرت ایشان، وقایع سال دوم هجرت، شبهات وارده در مورد اذان صدر اسلام و اذان کنونی و ... است که از سوی کارشناس برنامه حجت الاسلام شهریار شجاعی‌پور، عضو هیأت علمی جامعه المصطفی العالمیه پاسخ داده خواهد شد.

برنامه «پرسش و پاسخ تاریخی» کاری از کانال ندای اسلام، به تهیه کنندگی و سردبیری محمود انصاری و گویندگی سید وحید علوی در دو قسمت روزهای 19 و 26 تیر 91 از ساعت 8:45 صبح به مدت 40 دقیقه پخش می‌شود.

خاطرنشان می‌شود برنامه‌های کانال ندای اسلام علاوه بر پخش از طریق گیرنده های دیجیتال خانگی(ست تاپ باکس)، از طریق پایگاه اطلاع رسانی این کانال به نشانی    www.coiradio.comو از طریق ماهواره هاتبرد 8، با مشخصات فرکانس 12.437 گیکاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات(سمبل ریت) 27500 افقی پخش می‌شود./919/د103/ن  

ارسال نظرات