۱۹ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۱۳۲۵۲۰
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

مسؤولان رضایت الهی و مردم را ملاک کار قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی با تاکید بر پرهیز از حب و بغض در مدیریت اسلامی گفت: مسؤولان همواره رضایت الهی و مردم را ملاک کار قرار دهند.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي

 

به گزاش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی، روز گذشته در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه مراغه اظهار داشت: مدیران بایستی با الگوگیری از شیوه مدیریتی ارائه شده در آیات قرآنی و روایات وارده از سوی ائمه اطهار به دنبال خدمت‌رسانی به مردم باشند.

 

وی با تاکید بر این‌که مسؤولان رضایت الهی و مردم را ملاک کار قرار دهند، خاطرنشان کرد: حب و بغض در تصمیم‌گیری‌ها جایگاهی در مدیریت اسلامی ندارد، مسؤولان بایستی با مراجعه به منشور حکومتی و مدیریتی مولای متقیان علی(ع) که در نامه به مالک‌اشتر سفارش‌های لازم را داشته‌اند. براساس آموزه های الهی اقدام کنند.

 

حجت الاسلام ولایی مسؤولیت را توفیقی برای خدمت به مؤمنان در راستای جلب رضایت الهی دانست و افزود: از سوی دیگر از دیدگاه مبانی اسلامی مسؤولیت امانتی نزد مدیران است، که اگر خیانت در امانت صورت گیرد، نسبت به حق‌الناس ظلم شده و عواقب خطرناکی جامعه را تهدید خواهد کرد.

 

همچنین سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در سخنانی تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: رسالت سپاه، پاسداری از دیگر توفیقات و دستاوردهای نظام اسلامی است.

 

وی با اشاره به نقش‌آفرینی سپاه و بسیج در ادوار مختلف تاریخ انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: پاسداران جان بر کف نه تنها در روزهای آغازین انقلاب و مقابله با منافقان، بلکه در دوران جنگ تحمیلی و دوران سازندگی نیز نقش اساسی، کلیدی و محوری را بر عهده داشتند، به طوری که پاسداران با اقتدار توانستند از ارزش‌های نظام اسلامی دفاع کنند.

 

پورجمشیدیان تاکید کرد: سپاه هرجا که احساس کند نظام اسلامی نیازمند حضور مقتدر پاسداران است، با لبیک به فرمان رهبری در صحنه حاضر شده و در دفاع و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی مقتدرانه عمل می‌کند.

 

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی با اشاره به تبلیغات سوء رسانه‌های غربی علیه سپاه پاسداران افزود: ترس دشمنان از ولایت‌مداری پاسداران و بسیجیان است، همانطور که امام راحل فرمودند؛ اگر سپاه نبود کشور هم نبود، در حقیقت سپاه پاسداران به عنوان نهادی مومن و حامی انقلاب همواره آمادگی دفاع از کیان نظام اسلامی و دستاوردهای انقلاب را دارد.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم سرهنگ نصیر بخشی زاده به عنوان فرمانده سپاه ناحیه مراغه منصوب و از زحمات سرهنگ پرویز علیپور قدردانی شد./935/پ203/ب

 

ارسال نظرات